Handig en snel trucje…

Een heel handig trucje om eidooiers van het eiwit te scheiden,
gewoon met een simpel leeg waterflesje…

Hier hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken…
wijst de weg vanzelf, handig toch?

Daniëlle, dank voor de tip!

9 gedachten over “Handig en snel trucje…

  1. Trees Berichtauteur

    Hier weer even een vervolg. Ik heb het nogmaals geprobeerd maar het ei dit keer op een echt plat bordje gelegd, ik dacht… misschien floept het dan makkelijker in het flesje. Maar helaas, het lukte niet.
    Ik vergeet deze tip dus maar snel, doen jullie dat ook maar ;-). Mocht het ooit iemand lukken dan zou ik het wel graag horen natuurlijk!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja Anneke, net geprobeerd. Bij mij gaan ze nooit stuk als ik dat niet wil, dus het zou moeten lukken. Helaas, het dooiertje schuift helemaal niet zo makkelijk in het flesje hoor. Maar misschien is het ei, dus de dooier, te groot ;-). Heb alleen maar grote eieren…
      Heb een klacht/vraag neergelegd bij de video op YouTube. Wordt vervolgd dus…;-)

      Like

      1. Trees Berichtauteur

        Hier dan een vervolg… Dit onderstaande kreeg ik als antwoord op mijn vraag bij de video op YouTube:

        Handimania
        Hey, you must choose right size of bottle. It must be small one because bigger has too wide hole.

        .

        Helaas schiet ik er dus niks mee op want ik heb een halve-liter-flesje gebruikt en voor mijn gevoel was het gat dus hierin ook al te klein. Maar… als ik weer een omelet ga bakken ga ik het gewoon nog een keer proberen…, dus… wordt vervolgd!

        Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

