Zwijmelen op Zaterdag met “Bachman – Turner Overdrive”

Zwijmelen op zaterdag, vandaag weer een oudje, uit de jaren zeventig!

“Bachman Turner Overdrive” met het nummer
“LOOKING OUT FOR NUMBER ONE”

De band Bachman – Turner Overdrive (BTO)
is een Canadese rockband uit de jaren ’70.

Een heerlijk nummer en zo waar ook!

Je kunt op de blog van MARJA doorlinken naar nog meer zwijmelaars.

***
Every day is an endless train
You’ve got to ride it to the end of the line
Be a troubleshooter
Blow the bad luck away
And you will make it to your station on time

***

And you’ll find out every trick in the book
That there’s only one way to get things done
You’ll find out the only way to the top
Is looking out for number one
I mean you
Keep looking out for number one

***

Every night is a different game
We gotta work for our fortune and fame
Success is a ladder take a step at a time
And the people will remember your name

***

Yes I found out all the tricks of the trade
And that there’s only one way
That you’re gonna get things done
I found out the only way to the top
Is looking out for number one
And that’s me
I’m looking out for number one

***

Every day is an endless train
But I ride it to the end of the line
I’m a real troubleshooter
And I blow it away
Know what’s gonna get me mine

***

I found out every trick in the book
And that there’s only one way to get things done
I found out the only way to the top
I’m looking out for number one
I mean you
Keep looking out for number one
And that’s us
Keep looking out for number one
That’s me
I’m looking out for number one

16 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Bachman – Turner Overdrive”

  1. Plato

    Echt zo’n lazy sunday nummer. Dat je denkt, ik draai me nog eens lekker om, ’t is toch koud buiten 🙂 Ik kende het niet. Kennelijk heb ik uit de voorbije jaren heel veel muziek niet opgepikt.

    Like

  2. gewoonzoalsikben

    Ik dacht dat ik gisteren al gereageerd had bij jou ,zeker vergeten te plaatsen ben soms zo’n warhoofd.Maar ik vind het een leuk nummer in elk geval.Dank voor je reactie bij mij en ik zal er rustig over nadenken of ik toch nog meedoe..Ik denk dat er een ding niet goed begrepen is .Natuurlijk hebben we allemaal onze eigen smaken, vind iemand mijn muziek niet mooi dan mag dat gerust gezegd worden ,ook k zeg het eerlijk als ik iets niet echt mooi vind.Gisteren werd er doorgeborduurd met woorden als tranentrekker huilende gitaren en lacherig gedaan.Dit vind ik niet kunnen ,ik had het gevoel belachelijk te worden gemaakt en dan word ik heel erg boos ,vooral omdat ik veel tijd neem om zorgvuldig iets moois te zoeken
    Liefs Elisabeth

    Like

    1. Plato

      Elisabeth,
      Ik vraag me af waarom het je zoveel kan schelen wat mensen van jouw muziek vinden. Muziek is toch persoonlijk? Om iets mooi te vinden heb je toch geen goedkeuring van anderen voor nodig? Maar je hebt gelijk als je respect van je bezoekers vraagt.
      Enfin, ik ga eens kijken of ik je link vind, want als ik bij jou klik krijg ik een gravatar.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

