Zwijmelen op Zaterdag met “Nick & Simon”

Vandaag weer eens een Nederlandstalige zwijmel!

Het nummer “GELUKSMOMENT” van “Nick & Simon”

Morgen ga ik weer terug naar Holland voor een maand.

Mijn eerstvolgende geluksmoment zal dus morgen zijn als ik
onze dochter weer lekker in het echt kan knuffelen!

Ze heeft het zo nodig en ik ook!

Veel zwijmelplezier vandaag!
Voor nog meer zwijmelnummers klik je even door naar MARJA

13 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Nick & Simon”

  1. dieneke

    Nou alvast veel plezier gewenst de komende maand en een goede reis.

    ot;Ik had het filmpje al gemaakt voor vertrek en nee we gaan niet naar GC binnenkort….tja tis niet alle dagen feest…………de schipper die zou zo morgen wel weer willen…………gelukkig hebben we de foto’s nog ha

    Groetjes Dieneke

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

