Sneeuw…

winter-achtergrond-met-sneeuwSinds zondag, 1 december, sneeuwt het op mijn blog…

Ik heb dus de zomerse zee- en strandachtergrond maar verwijderd en vervangen door een winters plaatje. Ik ga a.s. zondag weer terug naar Holland voor een maand dus dan past het ook beter bij mijn weblog.

Natuurlijk is het leuk dat WordPress deze optie heeft, maar ik zou hem graag uit willen kunnen zetten op het moment dat ik dat wil. Ik weet dat het bij WordPress.org gewoon via een plugin kan worden geactiveerd en natuurlijk gedeactiveerd, maar ik kom er niet uit hoe dat bij WordPress.com gaat.

En heel eerlijk gezegd, ik gun me even niet de tijd om het uit te zoeken…

Misschien kan het helemaal niet en stopt het weer op 4 januari zoals vorige jaren, maar toch mijn vraag of iemand een idee heeft?

12 gedachten over “Sneeuw…

  1. minoesjka2

    Ik had inderdaad op sommige blogs de sneeuw gezien, maar niet op het mijne en vroeg me al af hoe dat kwam. Op deze manier heb ik er dus ook weer wat bij geleerd 🙂 Ben even gaan kijken, en inderdaad het hokje bij de instelling sneeuwen stond bij mij niet aangevinkt. Ik ik houd het mooi zo haahha

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Vreemd zeg dat het bij jou niet aan stond! Maar ik vind het nu wel leuk, dus laat ik het lekker sneeuwen! Weet je dat je zelfs kunt beïnvloeden welke kant de sneeuw op valt? Met je muis… 😉

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Aha… ik had al bij de instellingen gekeken maar niks kunnen vinden. Maar… niet bij het hoofdje ‘algemeen’ omdat ik dat niet logisch vond… Bedankt Marja! 🙂

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

