Zwijmelen op Zaterdag met “Paolo Nutini”

Zwijmelen op Zaterdag…

Oh… er is zoveel muziek dat ik zou willen plaatsen!

Vandaag weer een nummer dat ik gewoon onderweg tijdens het TV kijken tegenkwam.
Een lekkere melodie en een grappige tekst.
Zelf heb ik niks met schoenen en dus ook niet met schoenen kopen,
mijn voeten zijn daar niet voor geschikt zeg maar.
Het is dat ik niet altijd op mijn slippers kan rondlopen maar anders deed ik dat toch echt!

Luister naar “Paolo Nutini” met het nummer “NEW SHOES”.

Voor nog meer zwijmelnummers ga je natuurlijk even langs bij MARJA.

15 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Paolo Nutini”

  1. Trees Berichtauteur

    Dank aan allemaal voor jullie reacties! En dat er toch wel meer vrouwen zijn (en zelfs een man) die een hekel hebben aan schoenen kopen vanwege voeten die niet altijd mee willen werken schept een band :-).

    Like

  2. ♫ M e l ☺ d y ♫

    Schoenen kopen vind ik ook een drama…doe het ook zo weinig mogelijk….en net als jij zou ik ook nooit weer schoenen aan doen als het niet hoefde…. dan zouden de sketchers aan mijn voeten vastgroeien.

    Lekker swingend nummer, moeilijk inderdaad om bij stil te blijven zitten.

    Fijn weekend.

    Like

  3. isis45

    Een heerlijk vrolijk nummer. Schoenen kopen is voor mij altijd een crime met maat 44, het is altijd weer een rib uit mijn lijf. Ik val nu eenmaal niet in de goedkope categorie, zelfs in de uitverkoop zijn ze nog duur.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

