Verdwaald…

Nee hoor, ik ben niet verdwaald, ik weet toch overal de weg?

“Verdwaald” is de tweede single van de “3JS” van het nieuwe album
“Dichterbij de horizon”. 

Ik zal helaas nog even moeten wachten voor ik deze CD in zijn geheel, rustig zal kunnen beluisteren, maar ik ben wel helemaal op de hoogte van de nummers, kleine stukjes kunnen beluisteren, een aantal al gedownload en veel teksten op Facebook langs zien komen.

Het is natuurlijk weer een topper en nieuw binnengekomen op nummer 3 in de Album Top 100! Dus hopelijk snel door naar de nummer 1.

In de officiële videoclip van dit nummer speelt de gekke clown, die zoveel commotie veroorzaakte, een hoofdrol … rara wie is dat?

13 gedachten over “Verdwaald…

  1. gewoonanneke

    Wie het was wist ik echt niet, heb de 3J’s een keer in het echie gezien en gesproken ook nog, heel kort want heel enthousiast waren ze niet en dat is een understatement. Ben ook niet zo’n fan al vind ik een paar nummers wel mooi van ze.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

