Zwijmelen op Zaterdag met “Ingrid Michaelson”

Van de week liep ik in een supermarkt waar heerlijke muziek werd gedraaid. Ik kende het nummer en de zangeres niet maar het pakte me, zo’n heerlijk ritme. Ik heb een paar woorden uit de tekst opgeschreven en thuisgekomen ben ik even gaan snuffelen in YouTube.

Het bleek een nummer van de 33-jarige Amerikaanse zangeres
“Ingrid Michaelson” waar ik nog nooit van gehoord had.

Ze is ontdekt in 2007 en heeft in Europa getoerd met Jason Mraz.

Ingrid Michaelson

Het nummer “YOU AND I” mag dan niet zo’n diepgaande tekst hebben, de hoge noten niet zo geweldig maar het klinkt zo lekker en het doet mij denken aan de tijd dat wij verkering kregen, dat was deze maand 46 jaar geleden.

We konden de hele wereld aan samen en dat kunnen we nog steeds.

Vandaag dus mijn “Zwijmelen op Zaterdag” inzending!

Ingrid Michaelson met “You and I”

Wil je nog meer zwijmelnummers horen? Of zelf meedoen?
Ga dan even naar de site van MARJA

15 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Ingrid Michaelson”

  1. gewoonzoalsikben

    Wat een leuke muziek ,ik word er vrolijk van .Ook wij kregen 46 jaar geleden in deze tijd verkering en inmiddels 44 jaar getrouwd
    Liefs Elisabeth

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

