Voedingssupplementen…

Normaal gesproken heb ik het idee dat ik genoeg en gezond eet dus dat ik zeker geen voedingssupplementen nodig heb. 

Heel vroeger slikte ik wel Vitamine C, en als kind natuurlijk die verschrikkelijk levertraan, maar verder doe ik daar eigenlijk nooit aan mee. Ik hoor wel eens van mensen die allerlei potjes met middeltjes in huis hebben en dan heb ik het idee dat ze bang zijn dat ze, als ze dat niet gebruiken, niet meer gezond genoeg zijn.

Via Group.Deal (waarvan ik de nieuwsbrief intussen heb afgezegd omdat het toch te verleidelijk is) kreeg ik een aanbieding van “Tarwegraspoeder” en dan ook nog gratis (je hoeft dan alleen verzendkosten te betalen)!

tarwegras_verpakking_zak150gram

Ik had er wel eens van gehoord, het is echt gras dus een natuurproduct, en wist dat het behoorlijk duur spul was en ben mezelf er eens in gaan verdiepen. Het zou super gezond zijn. En dat is het dus ook.

De voordelen op een rijtje:

  • Tarwegras geeft energie

  • Zuivert het bloed

  • Verhoogt de weerstand

  • Ontgift de lever, darmen en nieren

  • Bevordert de stofwisseling

  • Verjongt de huid

  • Brengt de zuurgraad in balans

  • Verscherpt de geest

  • Gaat ouderdomskwalen tegen

Ik maak het mezelf makkelijk dus als je benieuwd bent klik je HIER om er meer over te weten te komen.

Ik dacht echt.,. baat het niet, het schaadt ook niet. Het is wel even een overwinning want een opgeloste eetlepel tarwegraspoeder in een glas vruchtensap of water is niet echt lekker.

Ben benieuwd wie er van mijn lezers voedingssupplementen gebruiken…

15 gedachten over “Voedingssupplementen…

  1. minoesjka2

    Nou, ben benieuwd of je verschil zult gaan merken 🙂
    Ik slik helemaal niets aan extra’s. Ik houd het gewoon bij gezonde voeding, die volgens sommige deskundige ook niet gezond is, ik eet immers gewoon koolhydraten hahaha.
    Nee, ik volg mijn gevoel, want dat is het beste voor mijn lichaam.

    Like

  2. roadlaura1969

    Hoi Trees, wij nemen nu een aantal weken lijnzaad olie verkrijgbaar bij de Tuinen helpt ook tegen alles mogelijk. Men kan het Google !
    Ik kan zeggen dat ik mijn darm tabletten niet meer inneem en mijn stoelgang steeds beter en regelmatiger wordt 😀

    Lijnzaad Olie 😉

    Like

  3. gewoonanneke

    Nou ik eet al echt jaren een multivit tablet iedere dag,gewoon goedkope van het Kruidvat. En visolietabletten en cranbarriescapsules. Toen ik een tijdje visolie slikte was mijn cholesterol (was nooit te hoog) toch gezakt en heb even afkloppen sins ik cranbarrie slik geen blaasontsteking meer gehakt. Daar ga ik wel mee stoppen als ze op zijn. Kijken hoe het dan gaat, heb geen zin om ze mijn levenlang te slikken. En heb nog wel eens van die buien dat ik gedroogde goji bessen of dat soort dingen koop, meestal manies, ze zijn gewoon ook lekker.

    Like

  4. Mirjam Kakelbont

    Mijn ortho(moleculair) heeft me een tijdje geleden de tip gegeven om dit gras te gaan drinken. Daarvoor moest ik een apparaat kopen om het gras vers in te kunnen malen, en een abonnement via de post, waarbij ik voor 1 week gras opgestuurd zou krijgen. Ik vond het allemaal veel te omslachtig, en vond het niet opwegen tegen de voordelen ten opzichte van andere supplementen… Aan mij heb je dus niets, maar ik lees graag mee 😉

    Like

  5. Rianne

    Vitamine D op doktersvoorschrift en soms een multivitamine met extra zink/magnesium voor mijn spieren. Owww, en wietolie natuurlijk. Om te slapen.

    Like

  6. Barbara Kessels

    Ik let ook heel goed op mijn voeding, maar omdat er tegenwoordig zoveel wordt gespoten met troep op groenten/ fruit/vlees etc. , waardoor alle vitaminen zowat verdwijnen en men dus niet genoeg van krijgt, neem ik zins mijn 50ste vitaminen A t/m Z ter aanvulling, want als je ouder wordt heb je dit toch nodig. (wat een verhaal hè)

    Like

  7. jantje

    Er zijn zoveel middeltjes , ze gooien je er dood mee.Wij hebben gister avond prei gegeten ,heb het vannacht geweten,werkt zeer vochtafdrijvend ,en het ongiftigt ook nog :-)!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Hahaha… dat is toch goed? Maar dit is ook een natuurmiddeltje hoor, net als prei een natuurproduct is… Geen chemische troep, daar begin ik al helemaal niet aan. Ik slik al genoeg medicijnen…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

