Aunty Acid (19)…

Aunty heeft weer gelijk, lachen moeten we!

Wat een nare berichten om ons heen ๐Ÿ˜ฆ

Alles uit het leven halen wat erin zit dus…

Aunty Acid - smile

6 gedachten over “Aunty Acid (19)…

  1. platoonline

    Een goed idee. Alleen ehhh tja…. ik krijg net bericht dat de bond MZT er niet blij mee is. Zij vinden dat er sprake is van discriminatie. Ik heb even gegoogeld, MZT staat voor Mensen zonder Tanden.
    Ze zijn nu kwaad want ze denken dat ze niet mogen meelachen omdat ze geen tanden meer hebben. Dus ik nog zeggen, nee dat bedoelen ze niet… maar ja, de spandoeken zijn al onderweg naar Zeist.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oh mijn hemel, ik moet onderduiken…. !
      Bedankt voor je hilarische reactie Plato, ik heb weer zitten schuddebuiken, heerlijk om zo de ochtend te beginnen! ๐Ÿ™‚

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

