Zwijmelen op Zaterdag met “June Lodge & Prince Mohammed”

Een prachtig nummer, vind ik dan, uit 1982 is het nummer
‘Someone loves you honey”
gezongen door
June Lodge & Prince Mohammed.

Dat is vandaag dus mijn zwijmelnummer voor Zwijmelen op Zaterdag!

Voor nog meer zwijmelnummers kijk je even bij MARJA

16 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “June Lodge & Prince Mohammed”

  1. Albert y Mara fotoblog

    Deze week heb je werkelijk een fantastisch nummer uitgezocht. Reggae en nog eens zwijmelen en in jouw geval terugdenken aan die mooie zomer in Holland. Hier gaat ie nog steeds door. We zijn een uur geleden teruggekomen uit Cordoba, vandaar nu pas een reactie.
    Liefs en groetjes van ons.

    Like

  2. dieneke

    Vaak als ik het you tube plaatje zie heb ik werkelijk geen idee,maar bij de eerste klik weet ik het (vaak)weer.Volgens mij komt dat omdat ik eigenlijk nooit clips keek/kijk,wel naar de radio luister. Vrolijk nummer voor een wat bewolkte zaterdag.
    Prettig weekend!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

