Verhalen…

Wat zien jullie in dit plaatje?

IMG_0457

11 gedachten over “Verhalen…

  1. Trees Berichtauteur

    @allemaal… Ik zie hetzelfde als jullie en zag het ook meteen. Met een beetje fantasie zie ik het leven van de 2 oudjes erin voorbijgaan… en cornma… ik zie ook een kelk!

    Like

  2. platoonline

    Ik zie o.a. een gouden beker, een vrouw met een korfje op het hoofd, een man met een gitaar, een vrouw die in een poort staat te hangen, een halfvolle/lege fles. Een bejaard echtpaar en verder nog iets boven het hoofd van die twee maar dat kan ik niet thuisbrengen.

    Like

  3. roadlaura1969

    Ik zie een man met gitaar een vrouw met een kruik, een vrouw leunend in de deurpost , links en rechts verschillende plavuizen natuurlijk op eerse blik twee oude mensen vrouw en man , links op de vrouw haar hoofd lijkt me ook iets voor te stellen herken het alleen niet, in ieder geval mooi getekend !

    Like

  4. minoesjka2

    Wat een geweldig plaatje!! Daar kun je naar blijven kijken. Wat de andere zien, zie ik ook. Ik ben benieuwd of jij ook nog een tekst bij dit plaatje had en of wij nog iets over het hoofd zien.

    Like

  5. Rianne

    Twee oude mensen, twee mannen, rechts met gitaar in de hand, een vaas, maar vanuit een ander perspectief is het het licht van de lampt. Rechts, in de man zijn oor, een vrouw in een deuropening.. En wanneer ik langer blijf staren ga ik waarschijnlijk nog meer zien. Maar dat staren doe ik niet. Ik behoor tot die mensen die kans ziet alles tegelijkertijd te zien en dan gaat dit plaatje mij hoofdpijn bezorgen vanwege de veelheid aan details.

    Like

  6. Marja

    Een bejaard stel en twee zittende mannen. Een met gitaar en een met een tulband of kruiken op het hoofd en een fles naast zich, op de achtergrond een vrouw in de deuropening.
    Boeiend plaatje.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

