HIEPERDEPIEP… ik blog 9 jaar…

negen-jaar-anet-illustratiesVandaag is het precies 9 jaar geleden dat ik mijn eerste berichtje plaatste op mijn weblog.
De reden dat ik ben begonnen te bloggen is omdat Nick, Elsa en de kinderen, na bijna 2 jaar in Nederland te hebben gewoond, net verhuisd waren naar Gran Canaria.
Via een vriendin van Diana kwam ik achter het fenomeen ‘weblog’ en ik dacht meteen, dat is iets voor mij.
Het doel van mijn weblog is om familie en vrienden en inmiddels ook een heleboel digitale vrienden op de hoogte te houden van ons leventje en dat van onze kinderen en kleinkinderen en dat is het voor het grootste deel nog steeds.
Door onze verhuizing stond het bloggen op een laag pitje, maar dat ga ik weer wat oppakken, dus voorlopig zijn jullie wat dat betreft nog niet van mij af!

23 gedachten over “HIEPERDEPIEP… ik blog 9 jaar…

    1. Trees Berichtauteur

      Dankjewel, nou dat is al een derde hoor… het gaat echt vanzelf. En ja zeker blijf ik het nog doen, heb er veel te veel plezier in. Door de verhuizing even wat minder geweest, maar het komt wel weer 😉

      Like

  1. Toos

    Super Trees,gefeliciteerd met jou blog feestje.
    Ik zal er dadelijk bij Fanny een stuk vlaai op eten,en proosten.
    Ze is toevallig jarig vandaag…ja ja 36 jaartjes geleden vloog ik vanmiddag om 13een loeiende zieken autonaar Weert,hoe gek kun je wat verzinnen op toen ook Kermis zondag….hihi).
    Ga verder met bloggenik geniet van al jou belevenissen ,dus viele dan Treeske,knoef Tooske.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

