Zwemles…

Wat moet je toch doen met een trage, oude computer?

Een die je eigenlijk niet kwijt wilt, maar die na je verhuizing in de weg staat en eigenlijk nooit meer wordt gebruikt?

Die geef je zwemles! Schoolslag, rugslag…

en als hij dan toch nog verzuipt breng je hem alsnog naar de stort ;-).

10 gedachten over “Zwemles…

  1. Marti

    Weet je el zeker dat hij verdronken is en geen teken van leven meer kan geven??? Wie weet sluit iemand deze pc straks weer aan en worden er mogelijke geheimen alsnog wereldkundig!!!!! Zou wel een leuk item zijn voor op de Stippel ………………..

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nou nee, dat weet ik niet zeker… Ik weet wel dat er op veel manieren toch nog wel het een en ander aan gegevens uitgehaald kan worden, maar dat risico loop ik dan maar. Zelfs als je hem helemaal in elkaar slaat en de harde schijf zit er nog in kunnen mensen die slechte zin hebben er nog wat mee. Maar ik had geen idee hoe ik die eruit moest halen en ik had ook geen zin om het uit te zoeken. Hij is jaren niet gebruikt, door mij tenminste niet, wel door onze kleindochters, maar die hebben er alleen spelletjes op gedaan en getekend met Paint. En geheimen zitten er niet in hoor ;-). Ik houd mijn financiën in ieder geval goed in de gaten!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

