Zwijmelen op Zaterdag met de “Doobie Brothers”

Ook vandaag zwijmelen we weer met zijn allen!

Wat we dus letterlijk doen is ‘naar de muziek luisteren’ daarom het nummer “Listen to the music” van de “Doobie Brothers” uit 1972.

Meer zwijmelen of meedoen? Kijk bij Marja 

16 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met de “Doobie Brothers”

  1. Frederique

    Het is óns liedje’……. Van Husband en mij. Met dit liedje begon onze verkering. Husband hield van dansen en ik ook. Hoewel wij collega’s waren, kwamen wij elkaar een keer tegen in de discotheek. Dit nummer werd gedraaid en toevallig waren wij aan het praten. Of ik zin had om te dansen. Want het was het lievelingsnummer van Husband. Twee en een half uur hebben wij gedanst. Het begin van iets moois. Inmiddels veertig jaar verder, maar nog steeds ons liedje.

    Dankjewel voor je mooie bijdrage, ook namens Husband die hier mee zit te swingen!

    Liefs Frederique

    Like

  2. dieneke

    ‘naar de muziek luisteren’ tja het gaat even (nog) niet maar ik ken het wel,dus prima keuze weer!!

    En? went het al een beetje in de nieuwe ‘hut’,er is een hoop werk verzet lees ik op je blog.
    Geniet er lekker van samen met Nico!!

    Like

  3. ♫ Mel☺dy ♫

    tja toen was ik 9… kan me niets meer herinneren uit die tijd, behalve dan dat ik op de lagere school zat 😉 Het nummer is later wel teruggekomen in JEANS uiteraard, maar ik ken het daar natuurlijk niet uitsluitend van.
    Altijd wel een mooi nummer gevonden!

    Fijn weekend.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

