Zwijmelen op Zaterdag met “Sandra van Nieuwland”

Vandaag zwijmel ik op het nummer ‘Beggin’ van “Sandra van Nieuwland”, de ontdekking van de laatste serie “The Voice of Holland”. 

Wat een stem en wat een heerlijk mens!
Het nummer “Beggin” heb ik nog nooit zo mooi horen zingen!

Wil je meer zwijmelinzendingen zien? Klik dan even door naar MARJA…

11 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Sandra van Nieuwland”

  1. isis45

    Het nummer beggin’ vind ik wel goed. Ik ben alleen absoluut geen fan van Sandra Nieuwland. Ik vind haar stem zo eentonig en ik kan er niet goed tegen. Maar gelukkig, smaken verschillen.

    Like

  2. minoesjka2

    Ik kende dit nummer van haar niet, maar als ik het zo beluister denk ik : wat zou zij goed jazz kunnen zingen zeg …….. die souplesse van haar stem. Even lekker zitten luisteren weer. 🙂
    Hoe is het trouwens in jullie nieuwe paleisje?

    Like

  3. roadlaura1969

    Ja zei is een echt talent, ondanks dat ze niet eerste werd wel de ontdekking van het seizoen 😀 En sterk ook pas gescheiden moeder en toch een album op de been zetten chapeau !

    Fijn weekend wens ik je xxx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

