Zwijmelen op Zaterdag met “Nielson en Miss Montreal”

Zwijmelen op Zaterdag… op de valreep toch nog even meedoen!

Het liedje ‘Hoe’ van Nielson en Miss Montreal vond ik in het begin een raar nummer. 

Maar in te tijd dat Natalia nog bij ons was op vakantie hoorden we het in de auto vaak en zij vond het prachtig. En nu zing ik het uiteraard ook lekker mee.

De woorden ‘het voelt goed’ zijn nu helemaal op ons en ons nieuwe huisje van toepassing!

Later meer over de verhuizing, maar ik wil wel vast laten weten dat bijna alle dozen uitgepakt zijn, de kasten ingericht, de rolgordijnen hangen, de stellingen in de kelder en schuur klaar zijn en ingeruimd, de tuin af is, het schilderwerk af is en dat de Capri droog staat want Nico is bijna klaar met de carport! Wat een luxe! We voelen ons heerlijk en het voelt dus heel goed!!!

In de woonkamer is het nog een beetje kaal maar die moet binnenkort weer leeggemaakt worden vanwege de berken houten vloer die dus nog geschuurd en gelakt moet worden.

Voor meer Zwijmelnummers kijk even bij Marja

9 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Nielson en Miss Montreal”

  1. Ardy

    kan niet wachten om te komen kijken maar jullie kennende is alles al pico-bello. Ik denk dat het na onze vakantie wordt om een afspraak te maken, achja die gepensioneerden hebben het zo druk hè………. dikke smuffelsssssssss en geniet van je nwe woonst!

    Like

  2. gewoonanneke

    Hij trad bij ons op in het dorp op Hemelvaartsdag met dit nummer en het was toen onwijs druk. Het meisje Sigrid ten Napels die in de clip speelt komt ook bij ons uit het dorp en was er die middag ook. En natuurlijk ben ik met hem op de foto gegaan haha. Niet mijn genre maar pas zat ik in de auto met 3 jongeren en ze zongen het uit volle borst mee toen het kwam. Ach gewoon grappig toch.

    Like

  3. isis45

    Dit is typisch zo’n liedje wat je moet leren kennen. In het begin vond ik er ook niets aan, maar nu word ik er vrolijk van als ik het hoor.
    En fijn dat jullie nieuwe woning zo goed bevalt en alles lekker loopt!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

