Zwijmelen op Zaterdag met “Sam the Sham & the Pharaohs”


Het is weer zaterdag en we gaan weer lekker zwijmelen. Vandaag weer op een oudje:


“Woolly Bully” van Sam the Sham & the Pharaohs


Ik werd hierdoor geïnspireerd door een TV reclame die een tijdje geleden werd uitgezonden over een soort frisdrank waar de muziek van dit nummer in voorkomt.
Het was een lekkere meezinger en stond 4 weken op nummer 1 in de Nederlandse Top 40 in de zomer van 1965, ik was 15 jaar.

Er zitten erg leuke, voor de ouderen onder ons, zeer herkenbare plaatjes
uit deze tijd in deze video.

Meer zwijmelnummers vind je bij MARJA

14 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Sam the Sham & the Pharaohs”

  1. Melody

    Jaha die reclame… ik wist gelijk dat dit nummer gecoverd was maar kon me de originele uitvoerder niet meer herinneren, die weet jij dan weer wel, dank voor het benoemen 😉

    fijn weekend

    Like

  2. vlasje

    O, wat heb ik een hekel aan dit nummer. Aanvankelijk vond ik het wel grappig, maar toen op de
    Kermis, elke tent dit nummer minimaal eens per uur draaide en ik ook weer vlak bij de Kermis woonde, kon ik het wel de strot omdraaien!!
    Evengoed fijn weekend 😉

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

