Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”

Niet iedereen kan de muziek en zang van de 3JS waarderen merk ik om me heen.
Misschien luisteren mensen niet goed naar de teksten, die zijn meestal wel behoorlijk diepzinnig en goed overdacht.
Jaap de Witte zal daar na zijn noodzakelijke vertrek nog steeds een grote stem in houden.
Ze leggen momenteel de laatste hand aan een nieuw album en een nieuwe single, ik kan niet wachten tot die uit zijn gebracht.

Vandaag zwijmel ik op het nummer ‘EEN MET DE BOMEN’ van de 3Js!

(uiteraard nog in de oude formatie)
Een heel lekker nummer dat op het album “Watermensen’ werd uitgebracht in 2007.

De laatste maand van ons verblijf op het recreatiepark is ingegaan en dit nummer doet me sowieso altijd aan het park denken waar we 7 jaar heerlijk hebben gewoond in de zomermaanden!

Een nieuwe fase in ons leven gaat beginnen, wordt vervolgd!

Meer zwijmelnummers horen of zelf meedoen? Klik even door naar MARJA

7 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”

  1. roadlaura1969

    Hoi Trees, ik hoor ze graag en deze kon ik nog niet dus dank je wel 😀

    Leuk dat het prettige herinneringen op zal roepen, nieuwe fase , nieuwe uitdagingen , ik wens jullie veel plezier de laatste maand en voor jullie nieuwe stek,

    Liefs Laura xxx

    Like

  2. Marja

    Jullie zullen het best gaan missen en ik hoop dat de nieuwe stek veel goed maakt. Sterkte met alle drukke voorbereidingen voor de verhuizing. Dank voor je trouwe bijdrage. Fijn weekend.

    Like

    1. Trees

      Dankje Marja, voor Zwijmelen op Zaterdag maak ik echt wel even tijd hoor! Ik zie er iedere keer weer naar uit. Had eigenlijk al een andere staan en die was per ongeluk al gepubliceerd maar die heb ik nu uitgesteld en hij komt over 2 weken. Deze vond ik wel zo toepasselijk in onze situatie ;-).
      Jullie ook een fijn weekend!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

