Zwijmelen op Zaterdag met “Tammy Wynette”

Vandaag is mijn Zwijmelen op Zaterdag deelname speciaal voor een lieve blogster die op dit moment een moeilijke tijd doormaakt!

Tammy Wynette

met

“Stand by your man”

Voor nog meer inzendingen klik je even door naar MARJA

24 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Tammy Wynette”

  1. platoonline

    Mag ik het eerlijk zeggen: verschrikkelijk!! Je kan geen country CD kopen of hij staat er op, terwijl het niet eens echte country is. Een echte huilsong die ik niet meer kan horen.

    Like

  2. Frederique

    Nu zit ik hier te snotteren….. Dankjewel voor dit mooie nummer. Ik vind het een prachtig nummer. Deze muziekstijl werd bij Husband thuis grijs gedraaid. Een bijzondere bijdrage vandaag. (*Huggsssss*)

    Liefs Frederique

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog

    Ach het regent in Holland en deze log past daarbij. Een beetje klassieker voor iemand die het niet meer ziet zitten met de echtgenoot. Let me try again van Frank Sinatra zou beter zijn 😉 .
    Fijn weekend Trees in Holland. Salu2 de Albert

    Like

  4. Melody

    Top! Lief van je! Ze zal het waarderen!

    Verder geldt hier dezelfde reactie als die ik zojuist bij Marja achterliet…. zo gaaf, kippenvel!

    Liefs en fijn weekend.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

