Zwijmelen op Zaterdag met “Peter Frampton”

Zwijmelen op Zaterdag, al meer dan een half jaar de allerleukste uitdaging in weblogland!

Vandaag zwijmel ik op “SHOW ME THE WAY” van Peter Frampton uit 1975.

Het geboortejaar van onze dochter en zoals op veel muziek in die tijd danste ik ook op dit nummer met haar in de kamer rond!

Klik HIER door naar MARJA om meer inzendingen te bekijken en te beluisteren of als je zelf mee wilt doen.

16 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Peter Frampton”

  1. minoesjka2

    De naam van de artiest zei me eigenlijk niets, maar toen ik de eerste klanken hoorde ………….. natuurlijk ken ik dit nummer …….. lekkere muziek, en het valt me op dat die zanger toch wel wat weg heeft van mijn broer toen hij die leeftijd had 🙂

    Like

  2. isis45

    Heerlijke muziek van toen, hij heeft pas getoerd met de uitvoering van deze elpee. Ik heb getwijfeld of ik zou gaan, heb het uiteindelijk niet gedaan. Toch wel jammer nu ik het nummer weer hoor.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

