Nog een paar dagen…

paradise-breakfastNog een paar dagen en dan vertrekken we voor de zomermaanden weer naar Nederland.
Het aankomend weekend vieren we de 40e verjaardag van Nick! Waar is die tijd gebleven denk ik dan weer… ik herinner me zijn geboortedag als de dag van gisteren! Natuurlijk vieren we ook een beetje Nico’s verjaardag want die is natuurlijk ook jarig! Ja, ik had 40 jaar geleden een heel leuk verjaardagscadeautje voor hem :-).

Het feest wordt gevierd met een aantal familieleden op een finca buiten Vecindario (geen idee hoe het eruit ziet). Ze hebben daar van zaterdagmiddag 17.00 uur tot zondagmiddag 17.00 uur een groot huis gehuurd met 14 slaapplaatsen, ook kunnen we gebruik maken van 3 blokhutten, 2 grotere en 1 kleine voor 2 personen, die laatste mogen wij gebruiken, heel luxe dus.

Verder is het hele terrein omheind en behalve de eigenares die er ook woont in een apart gelegen huis is het dus helemaal privé. Er is een zwembad en ik verwacht ook zeker een BBQ. Alle honden mogen mee dus dat wordt een dolle boel. Binky zal zich heerlijk uit kunnen leven. We zijn als ik het goed heb uitgerekend met 17 volwassenen en 6 kinderen. Het wordt heel mooi weer, echt de hele dag zon, zaterdag en zondag. Het is de laatste weken een beetje wisselvallig, de temperatuur is heerlijk maar er was veel bewolking en wind. Deze week werd het beter en hadden we veel meer zon. Dus… we hebben er zin in!

Nog even een keertje koffie drinken bij onze vriendin Wil. Maandag een dagje naar Ingrid, mijn buurvrouw in het vliegtuig die ik op de terugweg naar Nederland heb ontmoet, ze is weer op het eiland. Daarna de laatste dingen regelen en woensdag vertrekken. Nico volgt mij vrijdag de 14e en zoals het er nu naar uit ziet kan Maria toch meteen met hem mee. Waarschijnlijk nog wel met haar been in het gips, laten we hopen dat het gewoon loopgips wordt dan gaat het allemaal wel lukken.

Ik ben nu bezig met allerlei laden leeg te halen, opnieuw in te delen en natuurlijk kom ik weer van alles tegen wat ik nooit meer gebruik dus ik ben maar eens aan het opruimen. Weg ermee!

Dus nog een paar dagen hier genieten en dan weer lekker naar Nederland en dan gaan we weer daar genieten! Daar heb ik ook weer zin in!

34 gedachten over “Nog een paar dagen…

  1. corry

    Heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardagen van de nico’s
    en een heel goede reis naar huis, fijn dat jullie kleindochter mee kan komen.
    lieve groetjes corry

    Like

  2. Adrie

    Alvast gefeliciteerd met Nico en Nick,dat zal wel een gezellig feest worden,Diana komt gezellig naar mij toe,gaan er ook een leuk daagje van maken!

    Een dikke knuffel en xxx

    Like

  3. Plato

    Van harte gefeliciteerd met Nico en… veel plezier in Nederland. Het weer is goed dus dat belooft was (als het niet omslaat).

    Die foto is leuk. Zo simpel en toch zo creatief. Geweldig.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankjewel Plato! Ach we zien wel wat het weer wordt, maar voor Nico hoop ik echt dat het een mooie zomer wordt! Anders heb ik geen vrolijke man in huis. Op mijn humeur heeft het weer geen invloed hoor! Ik kijk ook nooit naar het weerbericht, ik kijk naar buiten en dan merk ik het wel ;-). Ja leuk hè die foto, ik heb hem gepikt uit een of andere e-mail 😉

      Like

  4. hanscke

    Wees welkom in het kikkerland. De kikkers doen deze bijnaam volop eer aan, ze kwaken er lustig op los. Misschien ga je het binnenkort zelf horen.

    Like

  5. Ardy

    Van harte gefeliciteerd met jouw 2 mannen!!!!!!!!!!! Zalig zo’n groot feest, ik ken nu zo’n beetje de sfeer van feesten op GC dus dat wordt een dolle boel. Leuk, doe ze allemaal de hartelijke groeten en voor de jarigen een extra dikke smuffel!!!! doeiiiiiiiiiiiiii xxxxx

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankjewel lieve nicht! Het zal wat worden ja, daar zijn we zeker van. Wij krijgen als eerste het koffiezet apparaat in de blokhut want we zullen wel het eerste naar bed gaan en het eerste ook weer opstaan. Ik geef het allemaal door namens jou hoor! XXX

      Like

  6. Diana

    Wat is dat voor lekker en gezellig aangekleed bordje op die foto? Heb je dat gegeten moeder? Volgens mij niet want je bent toch niet zo van de kiwi’s? KUS!

    Like

  7. Martha van Drunen

    Hey Trees, Hier in Nederland is het weer ook goed. Succes met het inpakken. Geniet van de tijd dat je hier bent het wordt vast een mooie zomer. Doe de groeten aan Nico van Miel en mij.

    xxx Martha

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje Martha, ik duim hier mijn duimen kapot voor een mooie zomer in Nederland en niet alleen voor ons hoor, de achterblijvers hebben het helemaal verdiend! Groetjes terug!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

