Kroningsdag…

Vandaag tekent Koningin Beatrix de abdicatie waarmee ze meteen Koningin af is. En dan is Willem-Alexander als kroonprins meteen onze Koning!

Hij zal het vast heel goed doen samen met Maxima!

Oranje kroon

Ik vier deze Kroningsdag in de Natuurpoort Nederheide met een gezellige Oranjebrunch vanaf 12.00 uur. Om 10.00 uur zijn de mensen die zich aangemeld hebben al welkom om gezamenlijk op een groot scherm de feestelijkheden te volgen met een lekkere oranjebitter.
Nou, of die lekker is weet ik niet, het lijkt me nogal bitter en dat is eigenlijk niks voor mij, maar ik ga proeven 😉.

Ik wens jullie allemaal een hele leuke laatste Koninginnedag!

15 gedachten over “Kroningsdag…

  1. platoonline

    Hoe hij het gaat doen weet ik niet. Ik hoop er het beste van. Maar volgens mij was zijn moeder krachtiger dan hij zal gaan worden.
    Ik heb de kroning niet gezien. Ik zat in Praag. Ook leuk.

    Like

    1. Trees

      Samen met Maxima komt hij er wel denk ik! Praag moet erg mooi zijn, hoop dat je genoten hebt. Ik had het niet willen missen die hele dag, heb genoten!

      Like

  2. Trees

    @Allemaal… bedankt voor de leuke reacties. De brunch was heel erg geslaagd en het gezamenlijk kijken naar abdicatie etc. was heel leuk. Tijdens de toespraak van WA was het muisstil. Daarna lekker naar huis gegaan en de rest van de dag de TV aan gehad. Straks nog het Koningslied en de rondvaart bekijken, heerlijk relaxed vandaag!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

