Zwijmelen op Zaterdag met “Dire Straits”

“Walk of Life” van Dire Straits is vandaag mijn zwijmelnummer voor
“Zwijmelen op Zaterdag”.

Deze keer geen speciale herinnering, maar gewoon een nummer waarbij
het kippenvel op mijn armen komt te staan!

Voor meer zwijmelinzendingen klik je even door naar MARJA

21 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Dire Straits”

  1. gewoonzoalsikben

    Ook ik ben niet echt een fan van de Dire Straits ,maar er zijn zeker een paar nummer die ik heel erg goed vind!! En dit nummer heb ik altijd geweldig gevonden ,deze live uitvoering is echt super .Ik heb genoten
    groetjes Elisabeth

    Like

  2. dieneke55

    Eerlijk geschreven ik ben niet zo van de Dire Straits,wat teveel gehoord misschien.Commentaar van de schipper,jemig dat is oud !toen hadden we nog jeugdpuistjes!!tja

    Like

  3. isis45

    Oh, dit brengt goede herinneringen naar boven. Ik heb dit live gezien tijdens een concert van de Dire Straits in de Kuip in Rotterdam.
    Bedankt voor een trip down memory lane.
    Fijne paasdagen!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

