Zing-Zo limerick “Genieten”

Genieten van onze kleindochters

Dat kan natuurlijk niet anders

Kunstenaars in de dop

Het huis op zijn kop

Origami zit in hun vingers

???????

Kijk voor nog meer Zing-Zo inzendingen bij MELODY

31 gedachten over “Zing-Zo limerick “Genieten”

  1. Pingback: Zing-Zo – Melody Music

    1. Trees Berichtauteur

      Grappig hè, ik stond er ook versteld van hoor. Wij zijn geen oma en opa die echt alles van ze weten dus we komen nog wel eens voor verrassingen te staan en dat is best leuk. Ja er staan er wel een paar hier 😉

      Like

  2. friesenfruitig48

    Wat leuk te zien dat je kleinkinderen zo bezig zijn met de origami vouwkunst, want als je je daar echt in verdiept dan is het kunst waar heel veel verhalen in/achter zitten!…wees maar lekker trots op je mooie kleinkinderen Trees.
    Ik heb n.l.eerder ook heel veel in/aan de verfijnde origami vouwkunst gedaan (wel cursussen gevolgd) en stond er ook wel mee op beurzen, toevallig vond ik afgelopen week met kast opruimen nog een werkstukje, en er staat ‘ergens’ in huis nog wel meer. maar of ik het nu nog zò zou kunnen? ik denk het niet…..
    Misschien ga ik er nog wel eens een blog over schrijven!….
    Liefsss,Hanny

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      We zijn ook trots op ze hoor, ik wist echt niet dat ze dit konden. En ik heb heel veel werkstukjes gekregen van ze, zo leuk! Het is wel een heel fijn klusje hoor en jij moet het wel heel goed kunnen als je er zelfs een cursus voor hebt gevolgd. Leuk! Ik wacht je blogje af ;-).

      Like

  3. Mirjam Kakelbont

    Zo, die meiden kunnen er wat van! Vandaag was het weer om heel de dag binnen te zitten, dus was origami een goede bezigheid geweest. Jij hebt al bloesems op je blog gezet. Wat een heerlijk voorjaarsgezicht. ’t Is hier winterweer ;-(

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Je kunt op internet opzoeken hoe je het moet doen… dus… leef je uit Kakeltje ;-).
      Ik hoop dat je vrolijk wordt van de bloesem hier… ;-).
      Sterkte met de winter die weer terug is… Niet normaal hoor!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja hoor, we hebben het weer heel leuk gehad en dit was voor het eerst dat ik ze met origami bezig heb gezien! Ik vond het knap hoor!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja zeker, ze zoeken een website op en gaan aan de slag. Dat kwam omdat ik zo’n bakje heb staan met allerlei gekleurde notitieblaadjes erin. Perfect natuurlijk voor dit doel.
      Dat ze speciaal iets voor jou als oma is al zo leuk hè, weet je ook uit eigen ervaring ;-).

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, oma vindt het leuk om te krijgen. Ik ben niet zo’n knipper/knutselaar hoor, hoewel toen ze kleiner waren deed ik wel veel met ze. Dankjewel!.

      Like

  4. Pingback: Zing-Zo — Melody Music

Reacties... heel graag natuurlijk!

