Zwijmelen op Zaterdag met “David Garrick”

Zwijmelen op Zaterdag met “David Garrick” en het nummer
“a certain misunderstanding”.

Ook dit is weer muziek uit mijn tienertijd. Ik was helemaal weg van dit liedje, maar nu ik het weer hoor na lange tijd is het toch niet echt een hoogdravend stuk muziek,
maar ik zwijmel er toch op… 😉

Voor nog meer zwijmelnummers of om zelf mee te doen, klik even door naar MARJA

34 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “David Garrick”

  1. depetvantruus

    Het klinkt in ieder geval prettig met een lekker ritme. 🙂
    Ik heb nog een doos vol oude cassettebandjes staan, deels gekocht en deels opgenomen van de radio. Eigenlijk een schat aan zwijmelnummers. 😉

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja he, het was een heerlijk zwijmelnummer! Cassettebandjes, die heb ik ook nog en daar staat ook heel wat lekkere muziek op!

      Like

  2. gewoonanneke

    Weet niet meer of ik zijn muziek allemaal zo mooi vond maar ik vond hem zelf zo’n mooie vent. In mijn oude agenda die ik nog heb zit nog een grote foto van hem geplakt met hartjes haha………

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Jaaaa, dat kan ik helemaal begrijpen, het was echt een mooie man!, ik snap die hartjes dus hoor ;-). Bij mij zaten er vast ook plaatjes van hem in mijn agenda, maar die heb ik dus niet meer, jammer achteraf, maar op een gegeven moment dacht ik echt, ach… een mens kan niet alles bewaren.

      Like

  3. minoesjka2

    Ach weet je, het hoeft niet hoogdravende muziek te zijn ……. vaak maken je eigen herinneringen de muziek bijzonder …… en dat zal ook met dit nummer zo zijn voor jou 🙂

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Precies Minoesjka, het is de herinnering die het doet! Tegenwoordig heb ik bijna nooit meer de radio aan, maar vroeger thuis wel en later in mijn eigen huis ook. Dus herinneringen zijn er heel veel…

      Like

  4. gewoonzoalsikben

    Wat leuk toch om al de leuke muziek bij iedereen te horen.Heel even dacht ik dat ik deze niet kende,en ja hoor bij de eerste tonen herkende ik het weer.Ik heb genotenFijn weekend
    Lieve gr Elisabeth

    Like

  5. roadlaura1969l

    Het mooiste aan nummers zijn de herinneringen die je even terug brengen in een tijd en dat je even terug zwijmelt, ik vond hem wel leuk Ms Applebee kan ik trouwens ook hihih ja bij ons stond thuis altijd de radio of pick up aan en dan werden de plaatjes van mama en papa ook eruit gehaald vandaar 😉

    Fijn weekend enl liefs Laura

    Like

  6. dieneke55

    Totaal onbekend voor mij,Dear Mrs Applebee ken ik dan weer wel.Maar ik ben zo slecht in het onthouden van artiesten namen dus werkelijk geen idee.Ach soms weet de schipper het……

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Echt niet? ja, het kan natuurlijk. Ik weet ook heel veel nummers maar weet dan de naam van de groep of artiest ook niet… Mijn vriendin Anna weet alles…zo knap vind ik dat.

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja, toch uit ‘onze’ tijd! Ik heb van jou nog nooit een inzending gezien? Ben best wel benieuwd wat jij leuk vindt en waar jij op zwijmelen kan ;-).

      Like

  7. V☺nnieb

    Ik ken het liedje niet. Maar ik kan me voorstellen dat het bij jou weer herinneringen op roept 😉
    Fijn weekend
    Liefs -x-
    OT: is het nog gelukt met de info die ik je stuurde?

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Jij bent ook veel te jong om David Garrick te kennen, was een knapperd hoor!

      OT: Ben er druk mee, maar iedere keer wat anders tussendoor en nu weer de kleindochters, Ik mail je!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Je bent ook nog een broekie ;-). Dus zo gek is het niet,David Garrick is niet echt voor jaren doorgebroken denk ik. Ja heerlijk hè!
      Een fijne zondag!

      Like

  8. Albert y Mara fotoblog

    Plezant nummer van de man die bekend werd met het nummer Dear Mrs Applebee (mag ik uw dochter op de knie). OT: Ben je ook zo blij dat we de winter “ontvlucht” zijn. Wij wel. Een kleindochter kan nog zo lief zijn, maar winterweer vinden wij op “onze” leeftijd niets.
    Buen fin de semana y hasta luego amiga Trees. Saludos de Albert

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja, dat klopt… is ook leuk, maar deze vond ik meer een zwijmelnummer.
      OT: Zeker weten, heerlijk. Wij hebben er zelf hard voor gewerkt maar voelen ons toch heel erg bevoorrecht dat we de winter in de warmte kunnen verblijven. Eigenlijk waardeer ik het steeds meer hoor. En het feit dat onze zoon hier woont met zijn gezin maakt het helemaal geweldig!
      Saludos de Gran Canaria! Teresa (mi nombre Español) 😉

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

