Wat een weer…

De storm die op de Canarische Eilanden werd verwacht heeft aardig huisgehouden.

Ik kan alleen maar spreken over Puerto Rico natuurlijk, rotzooi op de wegen maar verder viel het nog wel mee. Maar we hebben op het Canarische nieuws behoorlijk wat schade voorbij zien komen.

Gisteravond was het echt ontzettend slecht, erg veel en harde regen en heel harde wind. We hebben laat in de avond op het balcon gestaan om de golven over de pier te zien beuken en de palmbomen die bijna doorbogen tot op de grond te bekijken. Ze kunnen gelukkig aardig wat hebben en veren wel weer terug. Het was een prachtig gezicht.

De hele dag door regende het tussen de bedrijven door. ’s Middags werd het opeens een stuk lichter en kwam de zon zelfs even door. De zee is en blijft voorlopig ook nog erg ruw, dat duurt wel een paar dagen. We genieten ervan!

Maar vanaf morgen is het waarschijnlijk, op de zee na dan, allemaal weer zoals het hier hoort!

19 gedachten over “Wat een weer…

  1. depetvantruus

    Ben blij te lezen dat jullie deze storm goed doorstaan hebben. 🙂
    Ik vind het altijd mooi om naar hevig onweer met veel flitsen te kijken. Als kind ook wel eens vanaf de veranda thuis.
    O ja, ik geniet van je bloesem bomen achtergrond.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Het is hier ook prachtig om te zien en onweer en bliksem, nee, ik ben er ook niet bang voor, ik vind het prachtig. Mijn moeder wel, maar ze heeft het nooit overgebracht aan ons, hoewel ze vaak alleen was als mijn vader de hele week weg was.
      Dankje Truus, ik laat zo het voorjaar alvast een beetje doorschemeren 😉

      Like

  2. Mirjam Kakelbont

    Het was hier vandaag het mooiste weer van de wereld! Zéker voor (een dag) in maart 🙂 Ongelofelijk dat het weer overal zo kan verschillen. Ik hoop dat je morgen weer kunt baden in zonneschijn. Groetjes Kakel

    Like

  3. Riet van Rotterdam

    Wat een vreemd gezicht want als wij komen is het altijd strak blauw wij genieten even van een paar mooie dagen groetjes en tot gauw Bert en Riet

    Like

    1. Trees

      Nou dan kan ik je een hand geven hoor! Het was echt prachtig!
      Maar gelukkig is het zonnetje er alweer en gaat de wind intussen wat liggen… Komt dus goed!

      Like

    1. Trees

      Dat klopt precies Anneke, gelukkig duurt het hier, als het komt, ook nooit zo lang! Geniet maar lekker van het mooie lenteweer! Morgen moet en een hele mooie dag worden 🙂

      Like

  4. roadlaura1969

    Gelukkig Trees is het grotendeels aan jullie voorbij gegaan, het levert vanuit die zicht mooie beelden op maar ik denk dat het andersom zeker niet wenselijk is getroffen te worden met “ellende” wat storm en zware regenval teweeg brengt.

    Morgen is het dan gelukkig weer rustig ondanks de mooie beelden zou ik me opgelucht voelen *nu ben ik ook een schijtbroek* 😉

    Like

    1. Trees

      Gisteravond ging het wel erg tekeer hoor, was bang dat ons windscherm de lucht in zou vliegen, maar Nico maakte zich niet bezorgd en ik dacht… ach, we zijn verzekerd ;-).

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

