Mijn Valentijntje…

14 februari – Valentijnsdag… 

Ik heb er nooit iets mee gehad, waarschijnlijk omdat het mode werd toen ik het allemaal niet meer zo belangrijk vond om er iets aan te doen, ik ben van een andere generatie zakmaarzeggen…

Maar met een heel klein, zelfs heel functioneel cadeautje verwend te worden, dat natuurlijk ook nog in de vorm van een hartje is en waarop ook nog die 4 hele mooie woorden staan, dat raakt me toch…

Wie is mijn Valentijntje? Enig idee?

Valentijn 2013 (1)

33 gedachten over “Mijn Valentijntje…

  1. Albert y Mara fotoblog

    Wat lief van jouw kleine meisje en wat betreft het fietspad bij ons. Je had deze keer ongelijk 😉 Zie daarvoor onze laatste log. Wij doen nooit wat aan Valentijn. Is een commercieel feest en niet van onze generatie. Ik herkende wat jij schreef. Groetjes Mara

    Like

    1. Trees

      Ach wij ook niet, maar dit gebaar van onze dochter Diana was gewoon heel schattig! Ik was trouwens niet de enige hoor die dat tasje kreeg, ook Anna en haar tante Lia die hier op vakantie is kreeg er een!

      Like

  2. Toos

    Wat gaaf Trees,en wat een mooi gebaar,zijn het de kleine meisjes niet van jou?
    Maria en Natalia?Of toch stiemkem een liefje? :-)))
    Het zal vast wel iemand zijn die je erg graag mag,dus koester het hartje maar,lieve valentijn groetjes van mij xxx Tooske.

    Like

  3. roadlaura1969

    Lieve Trees ik ben dan jonger ietsiepietsie maar valentijn is hier ook niet een ” Must” maar als er een kleine verassing verschijnt dan zou ook ik er lekker van genieten. Dus geniet van je liefde vollen Valetijns geschenk een mooi teken dat degen altijd aan je denkt xxx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

