Sneeuw…

Gelukkig is de sneeuw inmiddels voor het grootste gedeelte verdwenen in Nederland.

Hoewel ik echt niet van sneeuw houd heb ik, op 16 januari toen ik in Nederland aankwam,
vanuit de trein toch wat mooie plaatjes geschoten.

Even vastleggen dus…

SNEEUW 01-2013

8 gedachten over “Sneeuw…

  1. gewoonanneke

    Soms denk ik dan ik de enige ben die het jammer vind dat de sneeuw weg is. Maar als ik dan nu naar buiten kijk, grauw regen, geef mij dan maar vorst, een witte wereld. Maar ja wat dat betreft is iedereen gelukkig anders. En heel eerlijk toen ik vorig jaar iedere dag om 7 uur in de auto zat om te gaan werken en het sneeuwde was ik er ook niet blij mee maar ook toen genoot ik zo van het lichte landschap, het gaf en geeft mij een goed gevoel.

    Like

    1. Trees

      Ik snap je wel hoor Anneke, iedereennis tenslotte anders. Ik vond het vanuit de trein en later tijdens mijn ritjes met de auto heel mooi en op de een of andere manier ook heel rustgevend!

      Like

  2. Melody

    Vanuit een warme ruimte en vanachter het glas is het (blijft het) prachtig!

    Inmiddels is hier het grootste deel wel weg…. de vorst van vanochtend maakte de hele boel spekglad, al weer een paar uur schijnt hier de zon…. dus veel dooi maar ook nog gladde plekken, verraderlijk…

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

