Koud hè…

Ja, dat is het zeker! Een verschil van zeker 30 graden…

image

Woensdag ben ik weer op Nederlandse bodem beland… Gelukkig had de piloot genoeg brandstof… ;-). Met bus en trein naar Diana gegaan die me ophaalde van het station en om 15.15 uur stapte ik daar binnen.
Heerlijk bijgekletst! Lekker gegeten en heerlijk geslapen.
Op donderdag bij vriendin Adrie op de koffie geweest en toen door naar huis. De weg was goed te berijden gelukkig. Kom ik een weekje naar Holland en dan ligt er sneeuw… Prachtig hoor, maar het moest niet op de wegen en stoepen vallen… Ik houd er nou eenmaal niet van. Thuis was de oprit schoongeveegd en een pad naar de voordeur vrijgemaakt, dankjewel Jan! En de beheerder had op mijn verzoek de verwarming hoger gezet, dus dat was lekker thuiskomen.
De post doorgekeken en de kerstkaarten gelezen. Toch leuk dat er evengoed nog een hoop mensen de moeite hebben genomen zelf kaarten te schrijven. Bedankt voor de mensen die dit lezen.
Even naar de kapper en wat boodschapjes gedaan en tussendoor bij Barbara een kopje koffie gedronken en ervaringen uitgewisseld.
’s Avonds met Frans mijn Stippelmaatje bijgepraat.

Vandaag vrijdag moest ik even naar de dokter die toen ik aan de beurt was werd weg geroepen voor een spoedgeval. Dus een telefonisch consult aangevraagd. Vanmorgen nog bij 2 buren langs geweest. In huis gestofd en gestofzuigd en administratie gedaan en opgeruimd. Vanavond een hapje eten in de Natuurpoort met een aantal mensen.
Van zaterdag t/m dinsdagochtend naar Ardy en Kees in België.
We hebben een hoop bij te praten.
Dinsdag ga ik nog kennissen bezoeken in Brasschaat en dan naar huis. Woensdag vlieg ik weer naar Gran Canaria.
Ik zal dus niet veel tijd hebben om te lezen en te reageren. Komt over een weekje wel weer.
Blijf gezond allemaal en tot later!

13 gedachten over “Koud hè…

  1. platoonline

    Hopelijk gaat je vliegtuig dan, want met dit weer is niets zeker.
    ‘Gelukkig had de piloot genoeg brandstof.’ Het is toch treurig dat je dit soort zinnen moet gebruiken he. Maar eens flink aanpakken die vliegmaatschappijen.

    Veel plezier nog in Nederland en België en…. tot blogs 🙂

    Like

  2. Toos

    Hallo lieve Trees.
    Een fijne week op Holandse bodem,en geniet van alles om je heen,je weet…het is ooit later dan je denkt.

    Hele dikke kus Toos.

    Like

  3. minoesjka2

    Ja, die temperatuur zal je wel tegenvallen 🙂
    Druk weekje, maar wel leuk dat iedereen weer even ziet en bij kan praten, en Ardy en Kees zullen vast wel blij zijn je weer te zien en bij te kunnen praten.

    Like

  4. geesjesgedachten

    Hoipiepelepoi Trees. Tjonge je hebt het wel erg druk in dat weekje hier in Nederland!
    Ik wens je fijne, warme dagen toe samen met Ardy en Kees! Zij en ook jij hebben dat zo nodig!
    Een knuffeltje van mij, geniet Trees!

    Like

  5. VoorHetBlogGezet

    Hee meissie, op Hollandse bodem geland lees ik. Ja dat is een groot verschil in temperatuur he. Ook wel weer lekker om even bij iedereen langs te kunnen gaan. Sterkte voor als je naar Belgie gaat en behouden vlucht voor de terugreis. Liefs Ria

    Like

  6. marjolijn1

    Ja, dat is een druk weekje.
    De kou zal best weer even wennen zijn, kleed je maar goed aan, geen verkoudheid of griep oplopen, het heerst hier heel erg.
    Mooie week meis, met alles wat je wil en mag doen.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

