Zwijmelen op Zaterdag met “Joe Cocker”

Vandaag zwijmel ik met Joe Cocker en het nummer “You are so beautiful”

In 1984 werd er in onze familie een meisje geboren, ze was heel mooi en lief, en toen ze een half jaar was heb ik dit nummer aangevraagd bij een verzoekplatenprogramma op de radio. Eigenlijk uit naam van de hele familie om te laten weten hoe blij we met haar waren… 

Als ik dit nummer hoor is het dat waar ik het eerste aan denk en dan zwijmel ik weer!

Kijk voor nog meer bijdragen bij MARJA

24 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Joe Cocker”

    1. Trees Berichtauteur

      Ach Ome Fons, aan de ene kant ben ik blij dat u het een mooi nummer vindt, maar aan de andere kant vind ik het naar dat het u verdrietig maakt omdat uw sweathart er niet meer is…Maar zo gaat het met zulk soort muziek, iedereen heeft een andere associatie. Houd u taai!
      Liefs, Trees

      Like

  1. Albert y Mara fotoblog

    Dit willen we even kwijt. Jij schrijft bij Marja: “En ik las ergens dat zwijmelen ook ‘in extase raken’ kan betekenen en dat kan natuurlijk op alle muziekstijlen.”

    In de muziekindustrie wordt verstaan onder een zwijmelplaat, Sky radio noemt dit Lovesongs sinds haar bestaan, een rustig nummer waarin je weg kan zwijmelen.
    Ga ons dus niet vertellen dat hard rock, metallica, enzovoorts een zwijmelplaat kan zijn!

    Nogmaals jouw keus deze keer is een zwijmelplaat zoals muzieksamenstellers dat ook zien.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ook Ik heb bij zwijmelen de associatie met een rustig nummer.
      Maar ach, wat maakt het uit, iedereen is anders en iedereen ervaart dus ook muziek anders!
      En er gebeurt niks ernstigs als mensen misschien een andere keuze hebben en zwijmelen op rock of wat dan ook… toch? Niet te zwaar maken allemaal hoor… 😉

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

