Thursday Challenge: “Stationary”

De Thursday Challenge van vandaag: “Stationary”.

Dit betekent in dit geval zoiets als:  Boeken, tijdschriften, etc.

De boekenserie die ik bijna uit heb… 50 tinten

Het eerste boek wilde ik steeds wegleggen… dacht steeds, wil ik dit wel lezen, wil ik dit wel weten? Zoveel van hetzelfde… doorspekt met sex en de vertaling is ronduit slecht te noemen.
Maar inmiddels ben ik op de helft van het 3e boek en wil ik het toch uitlezen. De hoofdpersoon “Christian Grey” is een complexe, verknipte en schatrijke man met zijn eigen ideeën over relaties. Langzaamaan trekt hij bij onder invloed van een eigenlijk heel gewoon meisje “Anastasia Steele”.
Maar de reden dat hij is zoals hij is wilde ik gewoon weten en natuurlijk of het echt wel een ‘happy end’ wordt, gewoon het hele verhaal!

15 gedachten over “Thursday Challenge: “Stationary”

  1. depetvantruus

    Ik lees weinig tegenwoordig maar toevallig heb ik gisteren maar weer eens een boek gepakt. Mij benieuwen hoe lang ik erover ga doen. En of ik het uit ga lezen. 🙂
    Dat jij veel leest kon ik al zien aan: Aan het lezen: … 😉
    Prachtige achtergrondfoto heb je trouwens.

    Like

    1. Trees

      Als het je pakt vanaf het begin lees je het zeker uit, maar er zijn ook boeken waar je even in moet komen. Leuk dat je het in de gaten houdt wat ik lees ;-). Ik lees inderdaad de laatste 2 jaar meer dan daarvoor, heb gewoon lekker de tijd, heerlijk!
      Dankje, een herfstfoto van internet, past goed bij mijn thema in deze kleur vond ik!

      Like

  2. VoorHetBlogGezet

    Hoi Hoi, ik hoor van iedereen dat je de eerste 100 pagina’s eerst voorbij moet zijn voordat het gaat boeien. Er zijn er wel veeeel die de serie aan het lezen zijn. maar helaas is lezen op zich niet aan mij besteed. Fijn weekend. Groetjes Ria

    Like

    1. Trees

      Ja, klopt wel zo ongeveer Ria. Ik ben nu bijna aan het eind van het derde deel en dan vind ik het ook wel best. Je weet niet wat het is als je geen boeken leest, maar soms wil je een boek uitlezen en dan baal je als het eenmaal zover is. Maar na dit ben ik er wel klaar mee.
      Leuk dat je me volgt! Ik houd je blog in de gaten, leuk!

      Like

      1. VoorHetBlogGezet

        Hoi Trees,

        ik heb jaren geleden een val gemaakt en een hersenkneuzing opgelopen. Als ik een boek lees en een hoofdstuk uit heb en het boek de volgende dag weer oppak kan ik weer vooraan beginnen. Zet geen zoden aan de dijk. Ik mis het wel eens hoor. Fijne Zondag, groetjes Ria

        Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

