ZingZo limerick “Vakantie”

Cruisen, de ultieme vakantie…
Aanstaande Volgende zondag, dan begint ie…
Gaat zeker slagen…
Vertrek Kopenhagen…
Dat wordt echt genieten, verdorie!

Kijk voor nog meer ZingZo’s bij MELODY

28 gedachten over “ZingZo limerick “Vakantie”

  1. Mirjam Kakelbont

    Oh…mijn zwager en schoonzusje heb pas een cruise gemaakt met de MS Rotterdam naar de fjorden in Noorwegen. Eerst leek me dat helemaal niets, dat verblijf op zo;n boot. Je kunt er niet af….maar nu ben ik helemaal om. Ik wil sowieso nog eens terug naar Noorwegen. Wie weet, wie weet. Je limerick maakt duideijk dat je al veel plezier van de voorpret hebt!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Het is echt heerlijk Mirjam. Alles bij de hand en ook als je niet van boord kunt is er zoveel te doen! Verslag volgt natuurlijk als ik terug ben 😉

      Like

  2. minoesjka2

    O, heerlijk zeg!! Zag gisteren de MS Rotterdam afvaren uit Rotterdam, voor een cruiss naar de fjorden, heb even zitten denken of niet als verstekeling aan boord zou gaan hahahaaha.
    Gaat er lekker van genieten!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oh, ik kan me voorstellen dat je dat dacht… Ik hoop echt dat je het ooit ook een keer mee mag maken. Enne… de lastminutes zijn echt niet meer zo duur hoor, dus wie weet!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, die voorpret bestaat voornamelijk uit… wat moeten we inpakken. We gaan naar het noorden, dus daar is het koud en we varen aan het eind rondom Zuid-Engeland, daar kan het best nog heel lekker zijn… Nou ja, we komen er wel uit hoor!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

