FoZ “mijn favoriete bloem”

De nieuwe opdracht voor “Foto op Zaterdag” van Vonnie is

“Mijn favoriete bloem”.

Nou, dat zijn er eigenlijk wel meer dan één, maar ik wil toch een keuze maken!
Eigenlijk ben ik al sinds mijn jeugd heel erg dol op fresia’s!
Ze zijn zo sierlijk en ruiken heerlijk en vooral de witte hebben mijn voorkeur!

6 gedachten over “FoZ “mijn favoriete bloem”

  1. minoesjka2

    Dat is inderdaad een mooie bloem! Word/werd een beetje ondergewaardeerd, maar dat is met veel bloemen, want wie kent tegenwoordig nog het duizendschoon? Als kind stonden er bij ons thuis ook regelmatig fresia’s . …………… en wit vind ik ook het mooist 🙂

    Like

  2. Melody

    Ik heb tussendoor een tijd gehad dat ik ze verafschuwde maar de laatste paar jaren begin ik ze weer mooier en mooier te vinden en staan ze hier ook weer met enige regelmaat op de vaas. Er met een andere blik naar kijken vertelde me hoe prachtig ze werkelijk zijn….. en ja de geur doet de rest, overigens ook bij mij dan de witte het liefst.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

