Sterke mier…

Dat mieren sterk zijn weten de meeste mensen wel,
maar wij hebben wel een hele sterke mier op ons terras rondwandelen.

Een brokje van Binky is klein… maar voor een mier behoorlijk reusachtig, maar deze mier duwt het brokje toch echt weg…

Een heel gek gezicht hoor, zo’n brokje dat opeens beweegt alsof het zelf loopt…

6 gedachten over “Sterke mier…

  1. Mariet

    Hey je bent er weer
    Had je al “gemist”
    Maar kunnen die mieren nog meer soms …..
    Was wegwerken, onkruid wieden, stof afnemen miss
    Leuk foto ….. 🙂
    Grt en knuff Mariet.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nee, al die andere dingen kunnen die mieren niet denk ik, die hebben hun eigen werkhuis ;-).
      Maar het scheelt… ik heb een grote kabouter die veel doet in huis, vanmorgen om 9 uur zat ik buiten met mijn e-reader… hij moest dweilen dus ik moest verdwijnen 😉

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

