Weer in beeld…

Ja hoor, ik ben weer in beeld, het bloggen staat weer op groen… 

Eén weekje blogpauze is bijna 3 weken geworden, maar het was echt even heel erg lekker. Ik heb ontzettend veel gelezen, eindelijk het foto-album gemaakt van onze cruise in 2010! Over een kleine week komt het binnen! Dus heb ik een voldaan gevoel wat dat betreft!

De DVD’s die ik van plan was te maken zitten nog in de ijskast… Er is één filmpje onbruikbaar en dat is een van de belangrijkste. Dus dat moet ik even opnieuw van de videocamera trekken in mijn laptop. Of misschien is het wel een videoband, ben een beetje de tel kwijt dus ik ga het binnenkort eens bekijken.
Ik wil over niet al te lange tijd toch echt wel een begin gaan maken want ik heb het nu gezien met het foto-album… als je eenmaal bezig bent kun je niet meer stoppen, dus ook dat komt goed!

Nico is alweer een paar dagen thuis, heeft weer heel erg genoten van de zon, de zee en van onze kleindochters, die een heerlijk weekend bij hem zijn geweest. Vissen met de hengel, krabben vangen (en teruggooien) met een schepnet, heerlijk ravotten aan het strand en in de zee en ’s middags was het zwembad een heerlijke plek om met vriendjes en vriendinnetjes te spelen. En opa maar patatjes bakken, pasta koken en brood smeren!
Hij heeft ook alweer heerlijk gefietst en we hebben een gezellig weekend achter de rug met Diana met op zaterdagavond een lekkere fondue.

Ook ik heb me prima vermaakt, 2 weekenden met Diana doorgebracht, genoten van de BBQ die gehouden werd in het nieuwe restaurant naast ons park en veel gefietst. Een dagje bezoek gehad van mijn tante Rie uit Ede en mijn neef Wim. 5 jaar geleden waren ze voor het laatst geweest en we troffen super mooi weer dus we hebben een heerlijke dag gehad. Een dagje naar België geweest naar Ardy en Kees, altijd weer gezellig. Ik was pas om 23.00 uur thuis… Helaas ook een crematie meegemaakt van een goede vriend. Hij is maar een paar maanden ziek geweest en ook hij heeft het gevecht tegen die vreselijke ziekte verloren.

Alsnog wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn laatste logjes. Vanaf nu ga ik weer lekker verder bloggen over van alles en nog wat en weer lezen en reageren bij mijn favoriete webbies! Ik ga deze maand mijn 9e blog-jaar in! 

21 gedachten over “Weer in beeld…

    1. Trees

      Ben begonnen eind augustus 2004, dus ik blog bijna 8 jaar en ga mijn 9e jaar in ;-).
      Dus jij bent iets langer bezig, maar jij bent ook ietsjes ouder hè hahaha. Jij ook een fijn blogjaar gewenst.

      Like

  1. Tooske

    Ha lieverd,ook ik wil je gaan feliciteren met je 9 jaartje’s aan de blog.
    Iedere keer weer heel gezellig om het te mogen lezen,hoe Treeske geniet van de leuke dingen des leven’s,en een goeie tip van mij…..vooral doorgaan Trees.:-)))
    Misschien tot het weekend in Smakt,gezellie!!!!
    FF lekker bijkletsen,bakkie van Binky zit al in de auto,Doeij

    Like

  2. minoesjka2

    Gezellig hoor, dat je weer terug bent! Maar af en toe kan zo’n pauze je goed doen, en zo te lezen heb je op de meeste momenten genoten.
    En 9 jaar bloggen? Dat is een tijd zeg, hoop dat je het nog heel veel jaren met plezier mag doen.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja het was gewoon even lekker, maar ik ben er nu wel weer aan toe om weer lekker te bloggen!
      Ja, mijn 9e jaar gaat in binnenkort…lang he…maar altijd met plezier gedaan (behalve met de weblogmigratie zoals iedereen)

      Like

  3. ♫ Mel☺dy ♫

    Welkom terug dan maar weer 😉
    En ja een pauze kan heel zinvol en lekker zijn…. maar fijn dat je toch verder gaat…..

    Gefeliciteerd met je 9e jaar….. wat vliegen de jaren zo voorbij he?

    Veel plezier weer in blogland!

    Like

  4. hannekelive

    ha, je bent er weer.
    ik kan nog geen blogritme krijgen, zal wel weer komen als iedereen weer aan het werk/naar school is.
    heb ook een mega lees-achterstand pfffft
    het is nu te mooi weer om achter de laptop te zitten, het komt allemaal wel weer.
    negen jaar bloggen! je bent er eentje van het eerste uur!
    gewoon lekker doorgaan trees!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Jaaaaa, ik moet ook nog even in het ritme komen hoor. En alles lezen doe ik niet hoor, dan ben ik ook dagen bezig. Enkele berichtjes misschien maar niet alles.Ik ga mijn 9e jaar in…eind augustus. Wel lang al he… Maar heb er ook een paar periodes tussen zitten dat ik niks of weinig deed of kon doen. Oorzaak meestal.. geen of rottig internet!
      Bij jou komt het ook wel goed! Prachtig verhaal heb je over ‘verzet’ geschreven trouwens!

      Like

  5. Marielle

    Wat gaat de tijd toch snel hè!… Nico al weer terug, 9 jaar aan het bloggen … tjonge jonge;-).
    Het was wel stil hoor zonder je berichtjes dus ik ben er weer klaar voor…hahaha.
    Groetjes daar en een dikke kus vanuit een zeer zonnig Aalsmeer.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Jaja, de tijd gaat snel, gebruik hem wel.
      Ik ga eind van de maand mijn 9e jaar in hoor, dus dan heb ik er 8 blogjaren op zitten. Nadat Nick en Elsa weer zijn verhuisd naar Gran Canaria ben ik ermee begonnen…
      Liefs

      Like

  6. geesje

    Weer een echt “treeslogje” gezellig dus!
    Fijn dat je door gaat met bloggen, ik doe dat ook wel maar nu nog ff niet!
    Oktober, dan ben ik er weer!
    liefs, geesje

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk toch! Ik had in het begin het idee van, goh, zou ik ooit nog zonder kunnen? Nee dus ;-). In ieder geval voorlopig nog niet hoor!
      Dankjewel!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

