Zing-Zo limerick – “fietsen”

Fietsen is toch lekker ontspannend…
Rustig aan, kom je ook aan het end…
Je bent zo terug…
Met wind in je rug…
En dan weer lekker zitten op je krent…

9 gedachten over “Zing-Zo limerick – “fietsen”

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, maar wel met trapondersteuning hoor… dan is fietsen heerlijk!
      Dochterlief natuurlijk niet, die heeft mijn oude fiets .

      Like

  1. Ria

    vandaag heb ik niet gefietst ,had zadelpijn van gisteren en eergisteren ,dus zat ik lekker op mijn krent met alle kinderen en kleinkinderen om me heen om me heen.
    groetjes,Ria

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

