Pantoffels mee…

Over een klein kwartiertje vertrekken we naar de luchthaven Eindhoven!

De Capri staat ingepakt, de tuin ziet er prima uit (ik ben van plan hem bij te houden…)

Koffertje staat gepakt met daarin zijn pantoffels voor de winter… Ooit voor een verjaardag gekregen en nooit gedragen natuurlijk want we zijn er bijna nooit. Maar op Gran Canaria draagt hij toch wel graag sloffen, dus dan maar mee, dan worden ze tenminste eens gebruikt.

Nog even tanken, geld pinnen en dan door… lekker rustig over de binnenweggetjes via Aarle Rixtel en Nuenen.

Manlief heeft er zin in, hoewel de zon hier nu heerlijk schijnt. Maar gisteren kwam hij weer met een nat pakkie thuis na zijn fietstochtje… Hij houdt die buienradar normaal gesproken goed in de gaten (dat en het trainingsprogramma van zijn fietskluppie weet hij te vinden op internet, verder doet hij helemaal niks met de computer) maar ik denk dat hij hoopte dat het toch echt droog zou blijven.

Hij gaat dus op zoek naar de zon en voor 99.9% weet ik zeker dat hij hem DAAR vindt!

10 gedachten over “Pantoffels mee…

    1. Trees Berichtauteur

      Hier is er nu veel wind en om het half uur een flinke bui… dus tussen de druppels door boodschapjes doen en Binky uitlaten… En dan weer lekker naar binnen 😉
      Maar die zon komt heus wel weer terug hoor!

      Like

  1. platoonline

    Toen ik het filmpje had gezien, was ik meteen vergeten wat je had geschreven. Ik lag namelijk blauw. Enfin…. waar jullie nu heen gaan is de zon weer overvloedig aanwezig. Nee, ik ben niet jaloers. Maar een beetje wil ik die zon toch wel terug.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, blij dat ik je een keer aan het lachen heb gemaakt!
      Ik ben ook niet jaloers, kan uiteraard altijd mee als ik zou willen maar ik heb genoeg aan de winter daar!

      Like

  2. Tooske

    Heerlijk die Spaanse zon voor manlief,en het zal ook heel fijn zijn dat Nathalia,en Maria hun Opa weer mogen knuffelen.
    Voor jou zal de tijd weer voorbij vliegen,en zul jij je met de PC,en boeken niet vervelen,en de kleine lieverd van een binky kan het niet stuk,genietse lieverd….smuffels Tooske!,Lik Rovertje

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

