Huis wordt plant…

Een plant kan een huis in 5 jaar tijd totaal overwoekeren...

Kijk dus uit als je een klimop plant…

11 gedachten over “Huis wordt plant…

  1. platoonline

    Wat erg is dat. Zo’n huis moet toch onder de vocht- en schimmelplekken zitten, lijkt me. Om die reden mogen wij van de woningbouwvereniging hier geen klimplanten aan de huismuur laten vasthechten.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dat denk ik ook wel hoor… Nee, meestal mag het niet als je een huurhuis hebt, maar een clematis of een klimroos is toch wel heel mooi, dus dat is weer jammer.

      Like

  2. gewoonanneke

    Nou ik had ook zo’n klimplant aan de zijkant van me huis en vond het wel mooi maar het vreet ook heel mijn raamkozijnen aan en was zo door het dak gegroeid dat de dakpannen kapot waren en ik lekkage kreeg dus gauw maar weer gekapt (letterlijk en figuurlijk) en de woningbouw alles weer netjes gerepareerd.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Jeetje, je kunt er dus over meepraten… Gelukkig was jij op tijd dus.
      Dat huis van de foto zal er ook wel niet zo best onderuit gekomen zijn denk ik

      Like

  3. ram1955

    O, wat vreselijk. Het barst natuurlijk ook van de beestjes daarbinnen. Zo te zien staat het al een eeuwigheid te koop. Waar heb je dit gevonden?

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

