Vluchten voor de regen…

En weer gaat Nico vluchten voor de regen in Nederland!

Hij kan gewoon zijn ei niet kwijt als hij niet naar buiten kan en uiteraard kan hij dan ook niet fietsen!

Na overleg, de weerberichten zijn niet best, hebben we toch maar besloten nogmaals een ticket voor hem te boeken (al was het deze keer niet zo goedkoop) en a.s. woensdag vertrekt hij weer naar Gran Canaria, nu voor 3 weekjes. Hij is daar zo graag en het idee dat ons huisje altijd beschikbaar is en er daar altijd zon is kan of wil hij gewoon niet loslaten als het in Nederland geen mooi weer is.

Nick en Elsa hebben gisteren de boel weer voor hem in orde gemaakt, dus eind van de middag op woensdag zit hij er weer!

Er zijn mensen die nu vragen waarom ik dan ook niet ga. Maar ik heb geen behoefte aan de zomerse hitte van Gran Canaria, ben gewoon liever in Nederland. Natuurlijk mis ik Nick en zijn meiden wel en zou ik ze heel graag weer willen knuffelen, maar het is snel genoeg weer oktober en dan blijven we weer lang genoeg, ik haal dan alles wel weer in!

Dus… ik ga weer allerlei plannetjes maken, leuke dingen doen met Diana, gewoon in huis rommelen, eindelijk beginnen met maken van DVD’s van de meiden vanaf hun geboorte, veel lezen en als het kan… de zon in!

Het is gezelliger met zijn tweetjes, maar ik gun hem die zon en warmte ook zo! Ik vermaak me wel weer! Die 3 weken zijn zo om en ik ben nooit alleen want Binky blijft bij mij!

16 gedachten over “Vluchten voor de regen…

    1. Trees Berichtauteur

      Ja, maar die daar schijnt is warmer en daar houdt hij van .
      Zeker weten vermaak ik me en het is weer leuk als hij terugkomt!

      Like

  1. gewoonanneke

    Ja weet je Trees dat zijn beslissingen die jullie samen moeten nemen en als jullie je er goed bij voelen, wie zijn andere dan om daar over te oordelen. Prima toch als jullie het allebei goed naar je zin hebben.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nou, we trekken ons er ook niks van aan hoor. De meeste mensen reageren gelukkig wel zoals jij nu doet. Maar nee… ik hoef ff niet. Voel me hier prima en ik ben er straks ook weer de hele winter!

      Like

  2. ilja

    Nou Trees natuurlijk maken jullie dat beiden uit.
    Als je het niet fijn zal vinden en er echt oorlog van komt kan hij altijd nog een lichttherapie volgen.
    En een spinning clubje starten. Want dan kan je je eigen de Jan Takke fietsen.
    Maar dit is een veel betere oplossing lekker de echte warmte en zonneschijn en frisse buitenlucht.

    Nou geniet ervan en de groetjes aan iedereen

    Knuffel Ilja

    Like

  3. Adrie

    Het is toch fijn voor Nico dat hij daar lekker van het zonnetje kan genieten,jij vermaakt je hier ook wel en 3 weken zijn ook zo weer voorbij,en voor Nico voor woensdag een goeie vlucht.
    Dikke XX

    Like

  4. dieneke

    AAAh dat is fijn dat Nico de zon (weer) gaat vangen,de schipper hier vind water prachtig! alleen niet als het van boven komt.Het valt hier weer met bakken uit de lucht tja.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Hopelijk neemt hij deze keer genoeg zon mee terug voor een paar maanden…
      Snap dat water van boven niet echt welkom is voor jouw schipper, ach ja, voor wie wel h.

      Like

  5. geesjesgedachten

    Ach Trees, de mensen vragen zo veel, jullie voelen je er al jaren goed bij dus gewoon doen wat je zelf wil.
    Ik hoop dat jij en je man zich gaan vermaken, met of zonder elkaar.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

