Tegenstelling “Zilver-Goud”

Deze keer was de ‘Tegenstelling’ opdracht “Zilver-Goud” van Melody niet zo heel moeilijk

Hoewel het geen echt zilver en geen echt goud is, past dit horloge er volgens mij wel in.

Het is dus zilver- en goudkleurig en als je de prijs hoort lig je onder tafel…

Gekocht op de markt op Gran Canaria… voor € 4,00.

Mijn vorige kostte € 3,00 en daar heb ik 5 jaar mee gedaan 😉

9 gedachten over “Tegenstelling “Zilver-Goud”

    1. Trees Berichtauteur

      Weet je waarom ik er zo lang mee doe? Omdat ik ook bijna nooit een horloge draag . Ik heb ook alleen maar deze hoor, dus een tic heb ik zeker niet… hahaha.

      Like

  1. minoesjka2

    Mooi horloge …………. ik begrijp dus dat jij adviseert om horloges op Gran Ganaria te komen kopen, omdat ze daar goed en goed koop zijn 🙂 ………. Nou, ik weet onplezierigere plekken ………..

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

