Hieperdepiep…

Vandaag is schone zus Lia 65 jaar geworden!

Ik ken haar al bijna 45 jaar…wat een tijd eigenlijk en wat is er veel gebeurd in die tijd…

Er was een verrassings barbeque voor haar georganiseerd, we gingen dus vanmiddag op weg naar Almere! Warm in de auto en ook nog door een ongeluk bijna een uur in de file gestaan. Maar dat mag de pret niet drukken dachten wij.

Maar toen we aankwamen hoorden we dat haar schoonmoeder vanmorgen is overleden! Wat een raar dubbel gevoel geeft dat, feliciteren en condoleren tegelijk.

Maar de bbq ging toch door, er moet toch worden gegeten en het was heerlijk! En zelf hoefde ze nou eens echt helemaal niks te doen aan het eten!

Haar schoondochter had een prachtige taart gemaakt, op verzoek van Lia ‘groen met bloemetjes’! Ik heb er al zoveel voorbij zien komen op Facebook op de foto en nu heb ik ook eens echt kunnen proeven! Hij was heerlijk!

Op naar de 66 Lia!

11 gedachten over “Hieperdepiep…

  1. minoesjka2

    Nou, ik hobbel weer achter de feiten aan …………

    Als nog gefeliciteerd met je schoonzus.

    Ja, lastig is dat he? Ik heb het met mijn nicht gehad, die beviel 5 uur nadat haar schoonvader was overleden. Mijn nicht en haar man lachte en huilde letterlijk tegelijk.

    Like

  2. isis45

    Dat moet inderdaad een raar gevoel zijn geweest. Iemand te moeten condoleren en feliciteren tegelijk. Hoop dat jullie het toch nog gezellig hebben gehad met z’n allen.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

