Dekbed in sloop…

Slopen liggen vaak los van de dekbedovertrekken in de linnenkast, hoewel ik ze er zelf al een tijdje juist tussen vouw.

Maar een dekbedovertrek ín een bijpassend sloop doen is natuurlijk helemaal netjes.

Toch een handige tip die ik laatst per e-mail kreeg toegestuurd…hoewel ik de sets persoonlijk juist omgekeerd in de kast zou leggen…

11 gedachten over “Dekbed in sloop…

  1. Mirjam Kakelbont

    Bij mij liggen de slopen en de dekbedovertrekken allebei op een andere stapel. Werkt ook goed tegen het kwijtraken. Wel een hele goeie tip voor mensen die van een geordend leven houden 🙂
    Wel typisch om de set met de opening naar de voorkant te leggen…
    Wat aardig dat jij daar zelfs mailtjes over krijgt!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja, vond ik ook hoor… het hoort toch met de ‘dichte kant’ in de kast… tenminste dat doe ik altijd!
      Ja joh, dat zijn van die ‘tipmailtjes’

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Is waar ja… en ik vouw ze er net als Marjolijn eigenlijk altijd al in, tenminste in de hoezen die ik veel gebruik…

      Like

  2. geesjesgedachten

    Super handig!
    Ik denk dat ze het voor de foto zo hebben neergelegd trees, om te laten zien dat in de sloop zit.
    Heb jij dat ook geleerd om de “dichte kant”naar voren te leggen? Ik wel, op de “spinazieacademie”

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Zou je denken dat ze het expres zo hebben neergelegd Geesje? Wie weet… Ik leg ook altijd alles met de dichte kant naar voren. Van mijn moeder geleerd, ik zat niet op de spinazieacademie ;-).

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

