Weer even terug…

Inmiddels ben ik alweer bijna 1 week terug in Holland. Bijgepraat met Frans, mijn “Stippelmaatje” en met de buurtjes Jan en Ans en met Jan en Hanny. ´s Middags naar Lies, heb Piet gelukkig nog kunnen zien.

Donderdag heb ik de afscheidsdienst bijgewoond .Het was echt een mooie dienst, iedereen was onder de indruk. En het deed pijn, maar dat doet afscheid nemen altijd… Iedereen bedankt voor de reacties op verdriet’

Vrijdagmiddag kwam Diana met mijn autootje naar me toe, Het is hier wel stil, Binky is op Gran Canaria gebleven dus die zorg heb ik ook niet. Maar gelukkig verveel ik me nooit.

Zaterdag zijn we wat gaan winkelen in Helmond waar we met zijn tweetjes de grootste appelflap van Nederland bij de koffie hebben genomen, jammie!

Op zondag zijn we samen in het nieuwe restaurant naast het park een kop koffie gaan drinken met weer iets lekkers. Daarna een bezoekje gebracht aan Frans en later aan Lies, die gezelschap had van een van haar dochters. Diana werd opgehaald door onze vriendin Adrie en haar zoon Patrick. Zo hoefde ze niet met de trein terug want ik houd nu mijn autootje weer hier.´s Avonds na het eten vertrokken ze weer.

Maandagmiddag heb ik mijn buurvrouw Barbara geholpen met haar weblog en ben ik daar blijven eten. Vandaag op de koffie geweest bij een oud-park-bewoonster in Helmond. Tussendoor natuurlijk af en toe even naar Lies.

Morgen is het alweer woensdag, dan ga ik maar eens de ramen buiten lappen… Hoop dat het dan niet gaat regenen…

15 gedachten over “Weer even terug…

  1. Tja, meis, dan kan het nog zo’n mooie afschiedsdienst zijn, maar pijnlijk blijft het, sterkte daar mee. Ondertussen ben je wel lekker met iedereen weer aan het bij kletsen heb ik in de gaten ……. heerlijk toch, iedereen weer zien!!
    Geniet er nog even van ………. en van de huishoudelijke klusjes tussendoor 🙂

    Like

  2. Echt meteen druk als je terug bent. En die ramen zullen er wel niet van gekomen zijn deze regendag maar dat kan altijd nog toch……. Altijd weer moeilijk om van iemand afscheid te nemen. Sterkte er mee….

    Like

  3. Ook een heel herkenbaar feit. Je bent nog niet terug op je stekje of je krijgt het ook daar hartstikke druk. Hier hetzelfde. Weliswaar deels zelf gekozen, maar dan toch. Ach, aan lui achterover hangen is uiteindelijk ook geen aardigheid te beleven.

    Like

    • Ach ja, zo blijft een mens bezig! Vandaag weer op stap, 2 bezoekjes afleggen en morgen een rustig dagje thuis, ook lekker!

      Like

  4. Wat een druk programma heb je Trees. Zo vliegt de tijd vanzelf om.
    Aan de wisselende boeken aan de zijkant te zien heb je ook nog tijd om te lezen. 🙂
    Naar mijn moeder toe was het droog, weer naar huis regende het.
    OT Mocht je je vervelen, er staan weer twee verhaaltjes bij mij. 😉

    Like

    • Klopt inderdaad Truus, ik lees ook nog tussendoor ;-). Zit niet eens zoveel achter de laptop. Ik ga vanavond weer even bijlezen want vandaag ga ik ook op stap…

      Like

  5. hallo meis, fijn dat je weer online bent maar ik moet je teleurstellen want morgen gaat het regenen…… smuffelssssssssssss

    Like

    • Nee toch… ik moet ook leren om naar het weerbericht te kijken he… interesseert me nooit zoveel, dus niet gezien 😉

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!