Zing-Zo limerick – ¨Nederland¨

Even terug in het vaderland

Dat blijft toch altijd mijn Nederland

Mijn geboorteland

Mijn hart aan verpand

Maar in de winter liever t´eiland…

Kijk voor meer Zing-Zo’s bij Melody

24 gedachten over “Zing-Zo limerick – ¨Nederland¨

    • Vandaag is het weer heerlijk, de zon schijnt hier en dat voelt ook weer goed. Op buienradar geen buitje te zien, dus erop uit maar weer 😉

      Like

  1. Dat eiland… ja dat heeft wel wat. Maar steeds toch weer teruggetrokken te worden naar je eigen plekje, dat zullen velen herkennen. Ik vind het elke week weer fijn om naar huis te reizen en daarna pendel ik met evenveel plezier weer naar Maria.

    Like

    • Over een kleine 2 weken ben ik weer vertrokken en daar heb ik tegen die tijd ook weer zin in. Nu even andere dingen voor de afwisseling 😉

      Like

    • Kan ik me voorstellen… Ik voel me ook bevoorrecht dat ik nog een maand terug kan binnenkort! Hoop dat het hier ook snel beter wordt!

      Like

  2. Goede morgen Trees.
    Welkom terug in het vochtige vaderland.
    En het is zoals je zegt….hier liggen toch uiteindelijk de wortels van je stamboom.
    En dat blijft toch altijd trekken.
    groetjes Maria

    Like

  3. Welkom terug meis.
    Het zal wel even wennen zijn, want hier is het nog geen lente.
    Alleen maar nat deze dagen.
    Misschien heb jij een beetje zon meegebracht?
    Ik hoop het…!!

    Like

  4. Nou, dat kan ik me voorstellen hoor!! Als ik zou kunnen zou ik ook het liefst de winter hier niet zijn ……… ach, wie weet komt voor mij die tijd ook nog een keer 🙂

    Like

  5. Hallo Trees.

    Heerlijk weer hier op Hollandse bodem te zijn,alleen dat pokke weer.
    Met Maart de lente voor de deur is het goede hoop houden dat alles lekker in bloei kom te staan.
    En als ik zo rond om me heen kijk,dan zie ik al heel veel.
    Lieve Trees,ik mail je op de andere site een keer,want er is heel wat gebeurd afgelopen week.

    Geniet van het hier zijn,en doe Diana een dikke knuffel overbrengen van mij,liefs Tooske! xxx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!