Zwart…

Allemaal hartelijk bedankt voor de lieve felicitaties voor de verjaardag van Diana!

Helaas is die ochtend (vrijdag) mijn beeldscherm van de laptop overleden… Monteur erbij, maar het mocht niet baten, het blijft zwart…

Vanaf maandag heb ik de beschikking over het kleine minilaptopje van Nick en Elsa, dus kan ik weer in eigen huis internetten… En nu ben ik even bij mijn lieve vriendin Billy om mijn mailtjes te checken en dit berichtje te plaatsen!

Tot snel weer!

13 gedachten over “Zwart…

    1. Trees Berichtauteur

      Ja Trui, je hebt helemaal gelijk! Ben al aan het speuren hoor. Hoop te slagen als ik in maart even terug in Holland ben. Heerlijk, een nieuwe, snelle… daar ben ik dan wel weer blij mee… Ach die halve dooie is ook al bijna 5 jaar oud en heel intensief gebruikt… staat gewoon de hele dag aan als ik thuis ben!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja Minoesjka, had graag meegedaan… Komt wel weer! De jouwe is erg leuk trouwens. Heb nog niet alle mails, nieuwe berichten en reacties gelezen…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

