Een stokje van Melody…

MELODY gooide mij een stokje toe en ik heb het opgeraapt…

Nu heeft elk stokje haar eigen regels dus ook bij dit stokje ontbreken ze niet:

1. Je moet deze regels posten.
2. Elke persoon moet 11 dingen over zichzelf posten op zijn of haar blog.
3. Beantwoord de vragen die je hebt gekregen van degene die het stokje gegooid heeft,
en verzin 11 nieuwe vragen die de mensen die jij getagd hebt moeten beantwoorden.
4. Je moet 11 mensen kiezen en een link zetten in je bericht.
5. Ga naar hun blog en vertel hen dat je hen getagd hebt.
6. Je mag niet ‘terugtaggen’.
7. Je mag niet taggen in de zin van “je bent getagd als je dit leest”. Je moet echt 11 mensen taggen.

De vragen (met mijn antwoorden erachter) die ik kreeg van Melody zijn:

1) Je mag 1 wens doen voor een ander…… voor wie zou dat zijn en wat zou je dan wensen?
Ik zou een wens doen voor Melody en wel dat haar gezondheid in één klap zou verbeteren…

2) Elk diersoort wordt hernoemd……..welk dier zou dan jouw naam als soortnaam moeten krijgen?
Een slak, want momenteel voel ik me zo, vanwege de tegenwerking die mijn knietjes me geven…

3) Je hebt alles dat je hartje begeert…….je moet 10 euro uitgeven, waaraan zou je dat besteden?
Ik zou mijn kleindochters allebei 5 euro beltegoed geven op hun telefoontje ;-), ze hebben de afdankertjes van papa en mama gekregen met een simcard erin!

4) Waar kijk je het meest naar uit op dit moment?
Naar onze vakantie in de vakantie van Diana, de 4 dagen Fuerteventura volgende week…

5) Volg jij je verstand of volg jij je hart en waarom?
Meestal mijn hart…ik kan niet anders…

6) Je mag een dag met Koningin Beatrix op werkbezoek….. waar neem je haar mee naar toe en waarom?
Ik zou haar meenemen naar een dierenasiel en vragen of ze nog een plaatsje in haar paleis heeft voor een hond of kat die een goed tehuis nodig heeft…

7) Je moet iets doen voor een goed doel…..welk doel kies je?
De nierstichting…

8 ) Als je de kans kreeg met de man/vrouw van je dromen te doen/laten wat je wilt, wat zou je dan doen?
Sorry… ben nog niet wakker…

9) Je mag een feest organiseren voor bloggers, hoe zou dat feest eruit gaan zien?
Lekker tijd en ruimte hebben om te kletsen met iedereen onder het genot van een hapje en een drankje en leuke muziek…

10) Welk huisdier kies jij?
Een hond…

11) Wat zou jij mij schenken?
10 tassen vol met allemaal leuke gadgets die te maken hebben met muziek 😉 …

Natuurlijk heb ik gezien dat er al heel veel bloggers waar ik ook bij lees getagd zijn, dus ik houd het stokje lekker zelf. Misschien dat ik het ooit nog eens opgooi naar iemand.

Neemt niet weg dat ik het leuk vond om op te pakken!

14 gedachten over “Een stokje van Melody…

  1. platoonline

    Verstandig om dat stokje te houden. Er moet eens een einde aan die dingen komen. Maar hier zaten toch wel zeer lezenswaardige antwoorden bij moet ik zeggen. Alhoewel ik natuurlijk liever een WE van je lees Whahahahahahahahaha.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      De opdracht (het verzoek) heb ik voor de helft volbracht…
      Enne… die WE komt er nog aan hoor, het onderwerp weet ik al, nu nog even de oorkleppen op en aan de slag…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

