Tegenstelling: “stijgen – dalen”

Het thema van de tegenstelling van vandaag is

 ‘stijgen – dalen’

Daar past dit reuzenrad waar ik vorige week
in heb gezeten heel goed bij!

Klik HIER voor meer tegenstellingen van vandaag!

8 gedachten over “Tegenstelling: “stijgen – dalen”

    1. Trees Berichtauteur

      Oh deze haalt het natuurlijk niet bij de London Eye, maar als ik weer eens in London ben dan wil ik er echt in! Super! Dat je deze kans voorbij hebt laten gaan Anneke… .
      Ik ben ook een keer in het reuzenrad in Wenen geweest in het Prater, maar die is ook veel lager dan de London Eye volgens mij…

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja lieve nicht, het reuzenrad vind ik geweldig! Ben ook ooit in Wenen geweest in het grote rad, super. Maar dat is ook het enige wat ik leuk vind en durf… o ja en vroeger was ik dol op botsautootjes… nu niet meer hoor.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

