Wasinstructies…

17 gedachten over “Wasinstructies…

  1. platoonline

    Tja, dat kan ik niet meer doen. Zoon manoeuvreert me vaak in juist de andere positie door zijn kleren op een hoop te slingeren in de hoop dat ik ze dan zal uitzoeken en wassen. Daar trap ik echter niet meer in. Een kerel van 24 moet dat zelf kunnen en anders heeft ie een probleem. Zeg ik stoer….. maar af en toe schreeuw ik door het huis. Man, ga toch !%!#%$^ eens je was draaien. En dan druk ik het nog netjes uit.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ik ook niet hoor, maar ben zelf die moeder!
      Ach Plato, je moet maar zo denken als hij ooit echt op zichzelf woont komt het vast wel goed met zoon zijn was…

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      *glimlach* Wil je ook zo’n soort foto Mirjam? Dat bedoel je toch met hebberig?
      Van een verre oom in Canada, die stuurt af en toe van die mails…

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nee…ik dacht ik laat Binky de radio bedienen maar ik kon geen zwart-witte kleuren selecteren . Alleen wordt hij als bericht geplaatst, kan denk ik niet op een andere manier de code krijgen…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

