3JS…

Een van de mooiste duetten die Jan Dulles ooit heeft gezongen… in dit geval met de Portugese Fado zangeres “Cuca Roseta” tijdens een uitzending van “De Zomer Voorbij”.

Prachtig!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5q5dvwZGIYw]

Dan is ook nog de officiële videoclip van de nieuwe single van de 3JS uitgebracht. Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het nummer “De Weg” als vanouds een steengoed nummer!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xqE1vPLVGTc&feature=colike]
7 gedachten over “3JS…

  1. Dieneke

    Mooi hé Trees,had de clip op mijn blog gezet in zo’n muziekboxje maar ja die speelt willekeurig dus misschien heb je hem niet gehoord.Nederlandse liedjes er zitten best hele mooie bij,je moet ze enkel ontdekken.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja top he… Ik ben nou eenmaal fan van ze . En dat duet vind ik heel speciaal!
      Ik heb wel muziek gehoord toen ik op je blog was maar snapte niet waar het vandaan kwam hahaha.
      Ga zo weer eens luisteren wat er nu is en kijken hoe je dat doet… (wat een Aagje ben ik he, maar je snapt het wel denk ik, natrlijk wil ik uitvinden hoe dat zit )

      Like

  2. platoonline

    Joh wat een leuke clipjes. Vooral die eerste. Die bruist van leven. Jan blijft aardig overeind in dat Fadogeweld. De tweede clip vind ik ook mooi maar de muziek is wat eenvormig. De tekst vind ik dan weer heel goed. En dat zeg ik niet snel bij Nederlandse liedjes die vaak het summum van platheid zijn.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje Plato! Ik vind ze super en de teksten zijn niet zomaar een bij elkaar geraapt rijmelarijtje maar er wordt tijd voor genomen dus heel goed doordacht.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

