Gelukkig Nieuwjaar…

Wij wensen iedereen een jaar als het alfabet
Met alle letters van A tot Z.
Van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
Tot Zon, Zegen en Zaligheid.

Ook wensen we jullie het komende jaar
veel vreugde en zonneschijn.
Zodat je elke dag opnieuw
tevreden en gelukkig kunt zijn!

Denk iets goeds en denk iets lekkers,
denk iets geks of nog iets gekkers,
denk iets aardigs, denk iets liefs,
maar hoe dan ook iets positiefs!

Veel geluk en en goede gezondheid in 2012

Gelukkig nieuwjaar!

16 gedachten over “Gelukkig Nieuwjaar…

  1. friesenfruitig

    Ha die Trees, eindelijk ben ik ook weer op de digitale snelweg te vinden dankzij onze Melody.
    Ik wens jou en je dierbaren ook nog heel veel gezondheid en een liefdevol 2012 toe.
    Hopelijk krijgen we hier in Nederland ook wat meer zon dan we het afgelopen jaar hebben gehad.

    Liefsssssss, Hanny

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oh dank je Plato, maar eerlijk is eerlijk, ze zijn niet van mij.
      Geen idee van wie wel, want ik heb die rijmpjes op internet gevonden en er stond geen naam bij… ;-). Had ik achteraf wel even mogen vermelden…

      Like

  2. Mirjam Kakelbont

    Lieve Trees,
    zo heel lang kennen we elkaar nog niet, maar al je tekstjes heb ik met veel plezier gelezen, dus blijf ik in het nieuwe jaar je vaste bezoekster.
    Een fijne jaarwisseling en de aller-állerbeste wensen voor 2012!
    liefs,

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

